Keep it Cool Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 hele goede keus, ik heb mijn dm800 er voor weg gedaan en als je het toch storend vind dat de HDD teveel lawaai maakt dan via achterkant van de USB de kabel naar binnen laten lopen en een 2.5 inch hdd aansluiten deze hoor je zeker niet Uiteindelijk was ik zo enthousiast dat ik de solo er ook bij heb gekocht en die draait hier op mijn PC en is leuk om wat te experimenteren. Suc6 met je aankoop.
stevie-v Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 ik heb zelf ook een vu duo en ik kan niks meer dan tevreden zijn ik ben nog geen problemen tegengekomen en heb hem al een half jaar ,ik heb er geen moment spijt van gehad VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Frans B Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb er ook 2. De oudste heeft de stilste fan. In de nieuwste heb ik een 2,5" hdisk uit en oude laptop geplaatst, tussen schuimrubber, en de oor je helemaal niet. System Administrator (niet van deze site)
Con Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Zijn de video-formaten van de VU+ gelijk aan de Dream? Of anders, werkt het opgenomen materiaal van de Dream op de VU+, ofwel zorgeloos kopiëren? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
wortellica Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Hier ook ,zeer tevreden met mijn Vu+Duo.
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: Con Zijn de video-formaten van de VU+ gelijk aan de Dream? Of anders, werkt het opgenomen materiaal van de Dream op de VU+, ofwel zorgeloos kopiëren? HG CC yep helemaal compatibel True North Rebekka Bakken
pepper Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Ook hier geen problemen met het geluid groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast SatMann Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 neem voor alle satelliet ontvangers en multimedia spelers altijd HDD van het type GreenPower. die verbruiken pakken minder, produceren minder warmte en geluid. vu is hier voor mij nog altijd de beste koop, maar er komen nu wel hier en daar dingen ter oor dat er concurrentie bijkomt...maar ja, zolang we dat concreet niet horen of zien geloof ik het niet...tot het zover is
Con Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: Con Zijn de video-formaten van de VU+ gelijk aan de Dream? Of anders, werkt het opgenomen materiaal van de Dream op de VU+, ofwel zorgeloos kopiëren? HG CC yep helemaal compatibel Dank, en . . . . besteld met 500gb. Overmorgen binnen . . . ? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Brambo's Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Veel plezier ermee binnenkort. Je zal er geen spijt van hebben. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
pc-junkie Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 jaja beste con je zult er geen spijt van krijgen van de vu ik ga je horen beste groet pc-junkie
Con Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Vanmiddag binnen, werkt als een speer. Inschakelen en . . . gelijk beeld, wat een snelheid. Opnemen in het netwerk . . . eitje. Dat is en was mijn eerste indruk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Uurtje in huis en meteen verliefd, dat kan niet anders dan een VU+ zijn
Zuppelan Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Citaat: neem voor alle satelliet ontvangers en multimedia spelers altijd HDD van het type GreenPower Of Hitachi Cinemastar, speciaal gemaakt voor weinig herrie, ideaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen