Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Philips 42PFL7404 lcd tv die ik via vga heb gekoppeld aan mijn netbook. Mijn netbook heeft een maximum resolutie van 1024 x 600. Mijn Lcd een resolutie van 1920 x 1080. Hoe kan het zijn dat wanneer ik m'n netbook dupliceer naar m'n lcd scherm ik op m'n netbook maar een resolutie van 800 x 600 kan instellen, want anders m'n lcd scherm op zwart gaat. Kan ik dit anders op m'n lcd scherm aanpassen?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

De drivers voor mijn videokaart van mijn netbook? Zal eens kijken. Mijn lcd scherm heeft de laatste update al gehad.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:
Origineel bericht van: michaelangelo
De drivers voor mijn videokaart van mijn netbook? Zal eens kijken. Mijn lcd scherm heeft de laatste update al gehad.

Nee, ik bedoelde van de Monitor, maar van de Video kaart is ook zeker de moeite waard om te proberen. Maar dit is allemaal al up-to-date zoals je zelf aangeeft.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Probeer eens geen "dupliceren" te kiezen, maar "uitbreiding bureaublad". Meestal kun je dan op beide schermen hun eigen resolutie kiezen.

Het kan ook zijn dat jouw LCD scherm geen hogere resolutie als 800 x 600 op de VGA ingang aan kan. Kijk eens in de specificaties.

Je kunt ook het programma MonInfo.exe downloaden. Daarmee kun je van de TV alle beschikbare resoluties opvragen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pionewbie
Probeer eens geen "dupliceren" te kiezen, maar "uitbreiding bureaublad". Meestal kun je dan op beide schermen hun eigen resolutie kiezen.
Het kan ook zijn dat jouw LCD scherm geen hogere resolutie als 800 x 600 op de VGA ingang aan kan. Kijk eens in de specificaties.

Je kunt ook het programma MonInfo.exe downloaden. Daarmee kun je van de TV alle beschikbare resoluties opvragen.

Ik maak gebruik van windows 7 en geloof niet dat "uitbereiding bureaublad" tot de opties behoord.

Voor de rest heb ik moninfo gedownload en m'n lcd gegevens worden idd weergegeven. Waar moet ik eigelijk kijken voor mijn vga gegevens?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen