Sjattuh Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Viel me net op, zie titel. Het is niet dat ik nieuwsgierig ben of dat dit enige invloed op ons forum gebruik heeft, maar ik wil altijd graag alles weten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
mereltje Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Zal wel een moment opname zijn. Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: mereltje Zal wel een moment opname zijn. Dat klopt (ten dele) denk ik. Zoals je weet verversen de banners op het forum eens in de zoveel tijd, daaruit kan afgeleid worden dat de vraag vanaf jouw pc nog aanwezig is en dus dat je (nog) online bent op het forum.
DeBeek Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Zoals we het in Lelystad dan zeggen ..... LB
Sjattuh Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Nee, ze staan er nog steeds. Ze staan er altijd. Het is niet per lid... uhm... maar de hele groep. Achter de D van geregistreerd staat het haakje openen ( en voor de komma , van gasten staat haakje sluiten ). Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek Zoals we het in Lelystad dan zeggen .....LB Wat hebben Lange Benen hier nu weer mee te maken!!!! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Satdorus Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Goed beschouwd staat er dat er xx geregistreerd zijn en vervolgens tussen haakjes wie.
Sjattuh Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: Satdorus Goed beschouwd staat er dat er xx geregistreerd zijn en vervolgens tussen haakjes wie. Ja, dat zal hem zijn. Thx! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
aardbeì Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek Lange Benen heeft er niets mee te maken.. ik doe ook mee met het raadspelletje: lekkere Borsten?? mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
DeBeek Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Zal je gelijk uit de droom helpen,,, Voor staat het tussen, punten, komma's, uitroeptekens, vraagtekens, of weet ik veel wat voor tekens.. LB = gewoon.... Lekker Belangrijk.
aardbeì Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 ships, ik had graag nog wat verder gedroomd, ach LB 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Sjattuh Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek Zal je gelijk uit de droom helpen,,, Voor staat het tussen, punten, komma's, uitroeptekens, vraagtekens, of weet ik veel wat voor tekens.. LB = gewoon....Lekker Belangrijk. Goh... dat wisten we nu echt niet... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen