duske Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Wie kan mij helpen aan een nieuwe zenderlijst voor de maxplus 2100 kan deze nergens vinden bedankt voor de hulp Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Satje07 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: duske Wie kan mij helpen aan een nieuwe zenderlijst voor de maxplus 2100 kan deze nergens vinden bedankt voor de hulp Duske kijk hier even; www.digital-sat.it/ds-scheda-downloads.php?id=17 zelf even met een editor zoals Clarke Tech Editor Studio canaldigitaal vooraan zetten. eventueel zelf transponders erin zetten,echt niet zo moeilijk. suc6 Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
minplus Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Ik ga over niet al te lange tijd weer een serie nieuwe maken voor de verschillende configuraties Duske, dus hou de bekende plekken in de gaten. De draaibaar lijst van d*g*t*l s*t heb ik even bekeken, maar daar moet nog erg veel aan gebeuren als je hem mooi wilt maken; er ontbreekt zeer veel en er staat erg veel troep in die je niet (meer) kunt ontvangen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
duske Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Geplaatst: 18 april 2011 Miniplus bedankt. Wanneer ga je dat doen en zou jij mij dan ereen kunnen sturen via pm van de astra1 en 3 Bedankt als je dat zou willen doen Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
21320 Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 HALLO lUITJES, zOU OOK GRAAG EEN ZENDERLIJST ONTVANGEN VOOR DE MAXPLUS, GR ROLSAT
minplus Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Als alles meezit kan ik er begin mei mee bezig. Als ze klaar zijn zet ik ze weer op de bekende plekken waar ze de afgelopen jaren steeds welkom en makkelijk te vinden waren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Origineel bericht van: duske Wie kan mij helpen aan een nieuwe zenderlijst voor de maxplus 2100 kan deze nergens vinden bedankt voor de hulp Duske Click da pic: bv: http://www.flysat.com/28east.php C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
duske Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 Ik kreeg van iemand een PM en daar stond in dat als ik zelfs niet wist of er fastscan in het menu stond enz Maar ik kan jullie vertellen dat er geen fastscan staat in de maxplus 2100 en de zender lijst allleen ingeladen kan worden middels een nulmodenkabel. wel uiteraard autoscan enz GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
minplus Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Ik zie in menu-installatie onderaan fastscan staan. Of dat de CD-fastscan is weet ik niet, nooit geprobeerd, maar als je meer dan alleen een paar Nederlanders kijkt is er iets veel mooiers te maken. Maar ik ga binnenkort weer bezig. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Origineel bericht van: minplus Ik zie in menu-installatie onderaan fastscan staan. TVV & CD C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
duske Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 het zal zo zijn maar ik zeg je dat het er niet in staat Misschien en dat weet ik niet ligt het aan de firmware maar dat betwijfel ik Wat staat erop: Motor instelling autoscan blindscan manueelscan pidscan options En niet meer (het is geen clartech maar een maxplus 21000 alleen te bewerken met een nulmodumkabel) duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
cookie monster Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Origineel bericht van: duske het zal zo zijn maar ik zeg je dat het er niet in staat Misschien en dat weet ik niet ligt het aan de firmware maar dat betwijfel ik Original Version. zondre fastcan Software Maxplus (2100) Clark Tech (2100) uitzivht wel had maxplus ,maa verkocht C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Zou kunnen Duske. Ik heb de Max omgezet naar een CTech 2100 ivm. Bulsatcom. Maar je kunt in die rij niet verder naar beneden zappen? Ik krijg dan nl. nog een volgende pagina. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
duske Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 bedankt miniplus maar nu het omzetten naar clartech 2100 is dat moeilijk en zou jij mij eventueel via pm kunnen uitleggen hoe dat gaat bedankt als je dat zou willen doen Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen