jinnoe Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 Ben op dit moment op vakantie maar van het weekend zal antwoorden
jinnoe Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 Na terugkomst heb ik de ET9000 weer aangesloten (De stekker is al die tijd van de stopcontact geweest) En tot mijn verbazing werkte alles weer, daar waar vlak voor mijn vakantie de kabelzenders niet te zien waren.
Gast Duolist Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Zo zie je maar wat een vakantie kan doen, ook voor apparatuur......
jinnoe Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Geplaatst: 12 mei 2011 Helaas blijf ik dezelfde problemen nog houden. Is nog niet stabiel met Vix image. Tevens heb ik dan soms na een reset geen geluid op de HD zenders. Na schakelaar aan/uit dan wel weer.
heaky Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Hier ook erg benieuwd naar de ervaringen rondom de Sundtek MediaTV Pro met de VuDuo en een kabelconfiguratie. Zelf vandaag de laatste OpenPli geinstalleerd, driver handmatig, maar heb nog steeds uitval op de zenders, iemand al een verbetering gevonden in de vorm van een instelling op bv cccam of een andere firmware?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen