Crazy Sat Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Heb hier reeds verschillende artikels gelezen omtrent dit thema maar nergens krijg ik een degelijke uitleg hoe ik dit moet doen. Ik draai in de flash een Boxman image en werk met multiboot. Dus op de usb stick heb ik Gemini 4.7 en Pli-Jade 2 draaiende. Bij beide heb ik perfect connectie via web-x-tv . Ik kan dus perfect de beelden van de box zien op mijn PC. Echter lukt nooit het omgekeerde, ik wil nl. mijn films op de pc doorstreamen naar de box. Kan iemand mij helpen ? Mag zowel in gemini als in pli. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Neptunus Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Dan kan je het beste je PC mounten met de DM, is al veel over geschreven hier dus maar even zoeken. Een omweg kan ook: films overbrengen via DCC of ander FTP programma van de disk in de pc naar de disk in de DM. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 ja maar er is niet veel content dat op een enigma1 receiver afgespeeld kan worden. welke bestanden op PC betreft het alles met hd divx avi mkv content kun je vergeten. dat kan je enigma1 niet weergeven. of je converteert naar een afspeelbaar formaat voor enigma1 dan zul je echt naar een nieuwere dreambox moeten opwaarderen. ciao Busy Line Rose Murphy
Gast Bats Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Met gemini lukte me dat wel, pli nooit. Plugin Movieplayer installeren en er komt een bestandje met xml-extensie in de \etc, openen en de IP's wijzigen, rebooten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen