Ga naar inhoud


[Pioneer] Multicam vs BEEF


Satori

Aanbevolen berichten

Ik heb van Dynamit begrepen dat de BEEF files (bijv de 5in1 1.01 van EMTEC) meer coderings-systemen opent dan de Multicam. Oa TPScrypt zou wel met BEEF, maar niet met multicam werken.

De BEEF files zijn een nieuwere versie van de Alpha files.

Je kunt de BEEF files editen met PicBinEd (xin1).

 

Ik heb de BEEF files wel op mijn kaart gehad, maar nooit intesief getest, dus als iemand resultaten kan melden, dan is dat voor iedereen meegenomen.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zo'n setje gedownload, maar met picbin kan ik alleen de seca providers en nagra providers iets mee, met de via providers kan ik niets, misschien gebruik ik de verkeerde versie van picbin ??.

 

PS met de multicam files werkt het tps scrypt gewoon goed tenminste bij mij, die beef files zal ik zo even op een kaartje branden en kijken of de tps ook werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste officiele versie is volgens mij 1.54. (Er kan nog een letter achterstaan). Bij duwgati staat de laatste versie. Je moet de Xin1 ini-files gebruiken. De eerlijkheid gebied me te vertellen dat ik zelf nog nooit Via keys ge-edit heb.

Ik heb deze thread gestart vanwege info van Dynamit.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen de files even geprobeerd, seca 1 premiere doen het goed.

Bij premiere moest ik wel de ecm weer anders zetten, maar toen deden ze het allemaal. campionate (5 x ) van stream werkten (itiliaans voetbal)

 

Irdeto stream kreeg ik niet aan de gang. Tevens cinestar, cinefaz enz en alle multivision kanalen (tps) werkten bij mij ook niet, dus ik maar weer de 6 in 1 files teruggezet ecm op premiere weer aangepast en nu werken ze allemaal weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het beste voor mij is de 6 in 1, wat betreft picbin ik heb versie 1.70 maar daar kan ik niet de via keys mee veranderen, de namen van de providers komen niet te voorschijn, wel de keys, maar ja als je de providers niet kunt lezen,kan je moeilijk de keys aanpassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het goed begrepen hebt, maar helaas is key 11 nog steeds in gebruik en dus kun je met de spacerunner soft nog steeds geen prem 1 t/m 7 en ook een paar andere prem-kanalen niet ontvangen. (ook de philipsjes hebben dus dit probleem nog).

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satori,

 

dat is dan duidelijk.

 

waar ik nog wel even mee zit is dat ik op de Formule 1 kanalen geen beeld heb (ik gebruik jou lijst) hoe kan/moet ik dit aanpassen. op de f1 kanalen wordt door premiere ook live voetbal wedstrijden uitgezonden. ik ben hier al een tijdje mee aan het klooien maar kom hier niet uit.

 

misschien dat je hier een antwoord op hebt.

 

groetjes Paddy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een half jaar geleden of zo de F1 kanalen in mijn lijst toegevoegd, maar die kanalen zijn een tijdje geleden verplaatst. Ik kijk nooit naar sport, dus heb ik daar verder geen aandacht aan besteed.

Ik zou dat moeten uitzoeken. Maar het is leuker als je dat zelf doet.

Ik denk dat je by lyngsat de kanalen (6 stuks) moet kunnen vinden. Zodra je die gevonden hebt neem je de PID VECM enz allemaal over.

1) Je start Pionero met je favoriete settinglijst.

2) Ik zoek daarna meestal een kanaal op die in dezelfde tranponder zit en kopieer deze naar een lege plek

3) Daarna dit gekopieerde kanaal de nieuwe naam geven en de PID VECM enz invullen.

4) Dit doe je voor alle 6 de kanalen.

5) In je deco wegschrijven

 

Veel succes en deel je ervaringen hier op het board. Misschien praten we dan straks over de Paddy-lijst.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...