Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een big bisat met daarop al 7 LNB's (staat ook in de gallerij) Nu heb ik op een duitse webshop een universele rail met 4 LNB houders gezien waarbij met de juiste LNB een afstand van 3° tussen 2 sat's moet mogelijk moet zijn. Nu heb ik het probleem dat ik wat zit te sukkelen met de originele lnb houders en de alps lnb voor sommige sat's omdat ik niet meer plaats heb.

Zou dit beter moeten gaan met deze rail?

Voor links naar deze rail kan je me PM'en

Greetz

Geplaatst:

als het met 3 graden een fysiek probleem wordt, wegens de klem en of lnb afmeting, vermoed ik dat die alternatieve rail of beter LNB-mount enkel met die dildo-achtige rot lnb's werkt. (pardon voor de beeldtaal)

heb je een gefilterde afbeelding?

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:

Ja ik noem het een alternatief maar eigenlijk bedoel ik dat ik die rail op de een of andere manier kan bevestigen aan de huidige rail en die nieuwe rail dan gebruiken om mijn LNB's op te zetten.

Geplaatst:

als ik een big bisat antenne bekijk (op de beschikbare beeldbronnen heb ik ernstige twijfels of je zelf een soortgelijk universum beschrijft?

parallel aan mijn universum past zo iets niet, wie weet ben je uit centauri_18hd en past dat daar wel...?

:D

heb je sleuteltje dertien?

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:

ahum ok....

nuja dit kost maar 9€ mischien kan ik het proberen om op de een of andere manier dit te bevestigen.

Mischien als ik 1 originele LNB houder gebruik met LNB en dan die rail op diezelfde LNB monteer en dan juist de uiteinden van die rail vastleg mischien dat dit dan lukt....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen