Gast S60 Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Wat is de meest eenvoudigste twin tuner met de mogelijkheden van minimaal kijken op de ene en gelijkertijd opnemen op tuner twee. Spelletjes en internetten via de ontvanger is niet nodig. Het gaat puur om kijken en opnemen. Het mag een ontvanger zijn waar een externe harde schijf aan kan. Het moet een ontvanger zijn die wil werken via een interne server Dreambox is geen optie Medialink te moeilijk. S60
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Is gebruik van een WiFi cam een optie?
Gast S60 Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Het gaat er om dat een vriend van mij een dreambox en de medialink te moeilijk vind. S60
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Eigenlijk kom je al gauw op een linux gebaseerde tuner als je intern je kaart wilt delen. De hardware-matige opties daarvoor zijn er natuurlijk ook wel, maar ik heb nu niet direct het idee dat die dingen optimaal werken, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. Het idee is nl. slechts en alleen gebaseerd op dat wat ik hoor en lees mbt dat onderwerp.
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 waarom is dit niet al een bron van kennis voor jouw kennis klik er zullen weinig twins tussen staan maar > lees het eens door. bovendien kennissen en vrienden moeten eens ophouden met jou te sturen om te vragen en tijd te verkwisten die ze zelf met wat eigen interesse hadden kunnen kunnen aanpakken als je pech hebt blijf jij de "designated system operator" s60 om jou te ontzien kom op hee wie zo iets zoekt en wil moet zelf aan de slag. ciao True North Rebekka Bakken
Gast S60 Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch waarom is dit niet al een bron van kennis voor jouw kennisklik er zullen weinig twins tussen staan maar > lees het eens door. bovendien kennissen en vrienden moeten eens ophouden met jou te sturen om te vragen en tijd te verkwisten die ze zelf met wat eigen interesse hadden kunnen kunnen aanpakken als je pech hebt blijf jij de "designated system operator" s60 om jou te ontzien kom op hee wie zo iets zoekt en wil moet zelf aan de slag. ciao Het waarom ik hiermee bezig ben is omdat ik nu alleen ben, thuis vele uren door maak en wat voor een ander wil doen. In mijn vraagstelling streep ik als eerste de dreambox weg omdat het ook voor mij een waardeloze box is, ook de 8000 die ik op vliering in de originele verpakking heb staan. Voor mijzelf vind ik de MEDI@LINK ML9700 een goede optie (heb ik zelf ook) maar te moeilijk voor die vriend. S60
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 alles wat je nieuw meeneemt is te moeilijk echt geloof me ik heb ook familie en vrienden je moet er even doorheen als nieuwe gebruiker die MEDI@LINK ML9700 is wat dat aan gaat niet eens de lastigste. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Ik neig dan naar een antwoord als 'de standaard ontvanger van CDS', maar dat is gezien het idee van kaartje intern delen dan weer niet een optie.
CronoS Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik neig dan naar een antwoord als 'de standaard ontvanger van CDS', maar dat is gezien het idee van kaartje intern delen dan weer niet een optie. Gewoon een simpele decoder kopen met een Smartwi.. werkt bij mij zonder problemen... uiteraard kan het op een gegeven moment wel afgelopen zijn, maar dat heb je met al dit soort oplossingen.. --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 ja, maar het komt voor dat het huis te groot is teveel beton - wapeningsstaal - afstand tov radio ontvangst wifi oké hang je der wat repeaters tussen en dan blijkt het middels wifi gewoonweg niet te werken oké neem je devolo dlan en dan blijkt het nog steeds niet te werken je kunt beter gezellig naast mekaar op de bank zitten kijken dan ... ciao True North Rebekka Bakken
Gast S60 Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Na een onderbreking van een week weer terug. Inmiddels heb ik hier opproef een VU+DUO, dat word het ook niet.Ik vraag me af waar ik bij deze ontvanger HD moet zoeken. De beeld kwaliteit is ver onder de maat als ik ga vergelijken met het beeld van de MEDI@LINK. Er is ook altijd nog een optie om twee BLACK PANTHERS boven elkaar te zetten maar dan heb ik een probleem met de afstandsbediening, S60
D_liver Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Ok als je toch je medialink zo wil promoten heb ik een andere voor je Azbox Premium Plus 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen