Ga naar inhoud


Klein beetje help


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Nokia 9500 met als firmware NoOneManIt V1.3h.

Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om de audio taal op engels te zetten. Dat blijkt achteraf tot het probleem te leiden dat wanneer b.v Kiosque in 2 talen een film uitzend de ontvanger voor de engelse taal gaat. En er niks ontvangen wordt. Druk ik dan op de OK knop en schakel vervolgens de audio over op frans dan verschijnt er beeld en geluid. En kan ik hem terug zetten op engels waarna hij perfect werkt.

Nu wou ik dat graag terug zetten. Want ik vindt dit een beetje onhandig. Maar ik zoek al 2 dagen en ik vindt niet hoe ik deze situatie ongedaan kan maken.

Wie weet hoe ik dit in moet kleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Charly

 

Mijn Dank.

 

Bart

 

Je weet, ik heb ik heb nog niet zo lang deze ontvanger. En de menu's die erin zitten blinken zeker in het begin niet uit in duidelijkheid en logica. En vervolgens heb ik er afgelopen nacht geen seconde bij stilgestaan dat de vraag al wel is meer aan de orde geweest is.

 

Maar ik denk dat het niet zoveel kwaad kan als zulks een vraag nog een keer gesteld wordt. Want dan zou men ook de antwoorden op de vragen die het eerste jaar gesteld worden. En ik denk dat dan alle reguliere vragen in het eerste jaar wel aan de orde zijn geweest. Kunnen verpakken in een faq pagina. En dan zou men ze niet meer hoeven te stellen op de div. forums.

Het heeft wel een voordeel, het wordt een stuk rustiger op het forum. En misschien voor de vrager nog makkelijker ook. Maar het is minder leuk. En soms zijn er wel eens mensen die op iemand zijn vraag een beter antwoordt hebben als in de faq staat. En dan is dat toch mooi meegenomen.

Laten we nog veel lol aan onze hobby hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...