Ga naar inhoud


Openbox leest RTL 4 niet meer en zegt scrambled


luxetv

Aanbevolen berichten

Geachte Leden,

 

Openbox leest RTL 4 niet meer,

 

van het ene op het andere moment zegt ie RTL 4 is scrambled, , alles geprobeerd, fabrieks instellingen gereset, gekeken of hij op parent lock staat, alle favorieten verwijderd opnieuw ingeladen..

iemand een oplossing of een Idee wat ik verkeerd heb gedaan alle andere zenders leest hij wel van Canal Plus.. [/b][/b] Ook met AT5 wil hij nog wel eens op scrambled springen..??

 

rara alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gebruik je de interne kaart lezer die werkt niet echt goed ,je kunt beter een Aston 1.07 module

gebruiken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bedankt:

 

zal kijken war ik 'zo.n ding kan krijgen zit op het moment in Frankrijk.. Ik heb alles geprobeerd..reset delete nieuw inlezen Fat can Preset scan Srambled scan, dumd file terug gezet nee hoor RTL 4 blijft op scrambled, mijn oude Philips leest hem feilloos

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu alles geprobeerd, bij het begin begonnen fanrieksinstellingen, opnieuw ingeladen, disq gecontroleerd, signaal, maar hij blijft scrmbled staan..parent lock gecontroleerd.

 

Raar hé en die andere kanalen doen het wel op de freq..

 

Mediqurdcard mankeert ook niets, want RTL 4 draaitgewoon in oude reciever..

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf geen copy-paste te doen vanwege mogelijke inbreuk op rechten, maar als je op de website van Canaldigitaal bij veelgestelde vragen kijkt dan staat daar iets over niet-ontvangen van RTL4 SD sinds 19 april 2011. Neem dan contact op met uw leverancier.

 

Er speelt dus kennelijk "iets" met uitsluitend RTL4 SD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een MVISION 400 en ook bij mij is RTL4 scrambled. De freq is 12343/H/27498.

Op de Philips die beneden staat doet RTL4 het wel, maar als je de freq opvraagt zend deze uit op 12515/H/22000.

 

Volgens de lijst van CD moet deze uitzenden op freq 12344/H/27500.

 

Iemand dezelfde problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gepland onderhoud : In de nacht van maandag 18 april op dinsdag 19 april en dinsdag 19 op woensdag 20 april.

 

In de nacht van maandag 18 april op dinsdag 19 april wordt er in opdracht van M7 s.a. onderhoud gepleegd aan de zenders die via transponder 97 op ASTRA 19,2 worden uitgezonden. Het betreft hier de zenders Comedy Central, Kindernet, Discovery sd, Dorcel, Eurosport sd, Hustler TV, Oranje TV, RTL 4 sd, RTL 5 sd, RTL 7 sd, RTL 8 , Veronica, Disney XD.

 

Er zal getracht worden eventuele overlast tot een minimum te beperken.

 

Dit zie ik net op de Canal Digitaal info staan, waarschijnlijk zit heeft er eem marsmannetje een knopje verkeerd gezet ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezitters van een niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben mogelijk geen beeld op RTL4 SD. Indien u sinds dinsdag 19 april 2011 geen beeld heeft op RTL 4, en wel op de overige RTL zenders, neemt u dan contact op met uw leverancier/installateur voor een software update van uw satellietontvanger.

 

Dit heb ik net gevonden op de Canal Digital pagina..zijn we mooi klaar mee..!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezitters van een niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben mogelijk geen beeld op RTL4 SD. Indien u sinds dinsdag 19 april 2011 geen beeld heeft op RTL 4, en wel op de overige RTL zenders, neemt u dan contact op met uw leverancier/installateur voor een software update van uw satellietontvanger.

 

Dit heb ik net gevonden op de Canal Digital pagina..zijn we mooi klaar mee..!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezitters van een niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben mogelijk geen beeld op RTL4 SD. Indien u sinds dinsdag 19 april 2011 geen beeld heeft op RTL 4, en wel op de overige RTL zenders, neemt u dan contact op met uw leverancier/installateur voor een software update van uw satellietontvanger.

 

Dit heb ik net gevonden op de Canal Digital pagina..zijn we mooi klaar mee..!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezitters van een niet door CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebben mogelijk geen beeld op RTL4 SD. Indien u sinds dinsdag 19 april 2011 geen beeld heeft op RTL 4, en wel op de overige RTL zenders, neemt u dan contact op met uw leverancier/installateur voor een software update van uw satellietontvanger.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...