Ga naar inhoud


Openbox leest RTL 4 niet meer en zegt scrambled


luxetv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo esreverse,

 

Ik gebruik een Astoncrypt 1.07 CI voor de oranje SECA kaart, geen probleem met de zenders. Zonder Astoncrypt 1.07 CI en dan de oranje kaart in de CA, dan heb ik geen beeld op de genoemde zenders. Gebruik ik mijn oude zwarte SECA kaart in de CA, dan ik heb ik wel weer beeld op de genoemde zenders. Uiteraard met de zwarte SECA kaart alleen op 19° oost.

Ik denk dus niet dat een dumpfile van iemand anders werkt voor jou.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een kanalenlijst met 19.2 en 23.5 echter alles behalve perfect. Is gescant met een duo Lnb.

 

Bij mij werkt het, echter ik heb zelf dat op kanalen die ik van Canaldigitaal niet mag zien de box reboot, denk dat ik die kanalen moet wissen of blocken.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg ook weer beeld, maar zodra ik op ngc kom gaat ie rebooten en kom ik op het kanaal waar ik voorheen naar keek.

is alleen als ik met mijn kaart kijk.

 

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb als alternatief voor op de camping ook deze ontvanger besteld.

Ik maak nu nog gebruik van mijn oude vertrouwde pioneer op de camping in combinatie met een legale kaart van canaldigitaal.

Op moment nog de zwarte kaart maar de nieuwe oranje kaart is onderweg als ik canaldigitaal mag geloven.

Ik lees hier problemen over de automatische update of het niet weergeven van beeld met een van deze 2 canaldigitaal kaartjes.

Volgens de leverancier werkt een canaldigitaal kaartje zonder problemen , zijn er nog problemen met geen beeld of de update of activatie of her-activatie van de zwarte of nieuwe oranje kaartjes van canaldigitaal.

 

Ron.

 

 

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mijn probleem is iets ernstiger:

Ik krijg met de nieuwe firmware met blind scan geen enkel canaal-criminaal zender meer.

Zowel op 19.2 als 23.n.

Alles al geprobeerd, replace list gemaakt met de nieuwste inzichten, ignore list leeggemaakt, dumpfiles van anderen geprobeerd, niets werkt.

Iemand nog enige suggesties?

 

Let wel, ik heb het niet over sccrambled of niet. Ik vind gewoon helemaal niets.

 

Ik luister voorlopig maar naar NL radio die vreemd genoeg wel gevonden wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...