Gast montecarlo Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 wie heeft er nog een recente nl lijs voor mij ik draai met orginele image alvast bedankt
_Bartje_ Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Je kan deze vraag misschien beter stellen in kathreinforum. Dit kan je vinden bij overige merken. Je zult daar sneller geholpen worden denk ik. mvg Bartje
icesat Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Je kan een enigma2 settingslijst nemen en die omzetten met SatChannelListEditor. 1-download een recente enigma2 settingslijst 2-start het programma SatChannelListEditor ga naar tabblad Options en kies settings Zet deze op Enigma2 (V4 settings) en afsluiten met OK 3-Open nu jou enigma2 zenderlijst (file-open-locatie zenderlijst) (Je kan eventueel de mappen nog verplaatsen, want slechts de 8 bovenste mappen blijven er nog over en de rest wordt verwijderd) 4-ga weer naar tabblad Options en kies settings Zet deze op UFS 910 en afsluiten met OK Nu is de enigma2 lijst omgezet naar een ufs910.xml lijst mvg,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen