Ga naar inhoud


Relook 400 achtergrond menuscherm zwart en geen letters te lezen


DikkieDick

Aanbevolen berichten

Gisteren gebeld door ega dat ze geen beeld had op de Relook. Was niet thuis dus wat suggesties aangekaart, waarvan 1 was hem maar helemaal te booten.

Zo gezegd zo gedaan. Had niet geholpen. Bij thuiskomst vandaag gechecked en zag dat er geen signaal was. Even aan de coax-kabel frutten en er was weer signaal en beeld op BVN.

 

Maar het menu met informatie en ook als je zenders wisselt geeft ipv. witte ingetikte cijfers van de zenders helemaal niks weer. Het blijft allemaal zwart. De rand van het menu-window is wel blauw zoals alles qua achtergrond blauw was.

Even een extra reboot maar dat heeft geen soelaas gegeven.

 

Wellicht heeft iemand ergens op gedrukt wat voor iets heeft geoorzaakt wat niet echt handig is/was. Kan evt. wel naar fabrieksinstellingen teruggaan (maar hoe? Want met de Relook zelf gaat het niet echt en de Enigma webbrowser heeft ook geen optie voor zover ik zie, en ik wil het ook liever niet). Welke file zou ik nog ergens kunnen editen? Alhoewel ie dat denk ik ook niet weg wil/kan schrijven.

 

Ik weet dat ik met 6 in het Instellingenmenu kom (vanuit het hoofdmenu) maar dan ben ik lost.

 

Wie weet het?

Alvast bedankt.

 

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Niemand? Het lijkt overigens niet zwart op zwart maar meer transparant op transparant. Neemt niet weg dat het nog steeds niet lekker leest, zeg maar gerust helemaal niet.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er flauw van. Heb een ABCom-image van januari 2010 geflashed. Nu werkt het weer naar behoren.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...