riji Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ik overweeg mijn DM800 te vervangen door een Vu+Duo voor de 2 tuners. Is de Vu+Duo ook gekend als toestel bij de Logitech en werkt die daar goed mee samen?
Tuneboy Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ik gebruik de harmony one met mijn VU+ DUO en werkt perfect
Gast Duolist Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Zie mijn onderschrift om een idee te krijgen.....
Gast SatMann Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 harmony one werkt perfect hier ook op alles :-)
riji Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Allemaal bedankt, weer een zorg minder.
Neptunus Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 alleen jammer dat er geen gekleurde knoppen op zitten.... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 neptunus, nagellak van de dochters/vrouw ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Origineel bericht van: Neptunus alleen jammer dat er geen gekleurde knoppen op zitten.... Dat gebrek aan de gekleurde knoppen, ik heb het al vaker gezegd, is één van de grootste blunders van Logitech (die zij dan ook niet meer hebben begaan). Het maakt de One praktisch gesproken onbruikbaar (voor apparaten die veel met kleurknoppen worden bediend). Theoretisch kan je die als "zachte" knoppen aanmaken, maar dat betekent dat je op elke pagina met zachte knoppen van de 6 beschikbare er 4 kwijt bent aan de kleurtjes. Die moet je dus niet nemen, de 300 is niet-activiteit-gericht en moet je ook niet nemen. Alle andere zijn prima, afhankelijk van je wensen.
Gast SatMann Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 de nieuwe heeft wel gekleurde knoppen, maar kost mij teveel geld....ze zijn zot geworden
Gast Duolist Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Origineel bericht van: SatMann de nieuwe heeft wel gekleurde knoppen, De nieuwe One? Volgens mij niet hoor; ik kan in ieder geval nergens een One met kleurtoetsen vinden. Is dat geen plaatje van de 900?
petry Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Gebruik hier de Harmony 650, welke ook de gekleurde knoppen heeft. Deze functioneerd hier prima met de VU+, en de rest van mijn apparatuur. Heb dit voor aanschaf gecontroleerd op de site van logitech. Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
Rytec Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Ik gebruik ook de Logitech Harmony One zonder kleurknoppen en werkt prima voor mij met de "zachte" kleurknoppen op de Vu en al mijn andere apparaten. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast Duolist Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Origineel bericht van: Rytec Ik gebruik ook de Logitech Harmony One zonder kleurknoppen en werkt prima voor mij met de "zachte" kleurknoppen .... Met "prima functioneren" bedoel je dus dat je accepteert dat op elke pagina 4 van de 6 knoppen gereserveerd zijn voor de kleurknoppen. Tuurlijk werkt dat, maar om dat nou "prima" te noemen.......
Gast SatMann Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 ik bedoelde de laatste nieuwe van logitech, niet de one...tja...soms nemen ze letter per letter je woorden hé de 650 heeft ook kleurknoppen.
Gast Duolist Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 De verwarring komt doordat ik dat al had geschreven: het is een blunder die zij met de One hebben gemaakt en daarna nooit meer (en daarvoor ook niet trouwens). Dus: alle Harmony's (oud & jong) hebben kleurknoppen, behalve de One.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen