Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 mooi zo'n logitec, maar liggen de knoppen wel op ergonomische plaats ? (vraag dus naar gebruiksvriendelijkheid ervan) True North Rebekka Bakken
Gast SatMann Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 tonski ik zou niet meer willen ruilen, die one is perfect, ik bedien er echt alles mee....en mijn vrouw ook en mijn zoon van 5 ook...zegt genoeg zeker
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 hoe je bediend je vrouw en kinderen er ook mee? True North Rebekka Bakken
Neptunus Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ik heb twee Logitech 300 AB's in de gebruik, deze zijn erg goedkoop en kan ik "blind" bedienen, voor mij een absolute voorwaarde. De One ligt ongebruikt in de kast. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Duolist Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch hoe je bedient je vrouw en kinderen er ook mee? Een forumgenoot had daar de volgende oplossing voor (maar ik geloof niet dat die standaard in de database van de Harmony's zit):
JosFop4Sat Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Er zijn inderdaad afstandsbedieningen waarmee je je vrouw kunt bedienen : <click> Maar ik denk niet dat Logitech daar iets voor voelt. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 jammer dat logitec die harmony nog niet levert. True North Rebekka Bakken
Gast SatMann Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 ik heb die ook gehad, helaas de mute knop werkt niet of kon niet worden ingesteld...en nog een paar andere knoppen ook niet. vermoedelijk kon dit worden gehackt?
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 maar ligt de vrouw nu onder het balkon (5 hoog) of de logitec? ciao True North Rebekka Bakken
Moderator wiz Geplaatst: 22 april 2011 Moderator Geplaatst: 22 april 2011 we dwalen aardig af zo. Ik denk dat de vraag of de vu werkt met een Harmony one werkt nu wel beantwoord is. Vanaf nu weer on topic aub, anders gaat deze op slot. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Roobert Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Ik gebruik mijn Harmony 525 (met gekleurde knoppen) vanaf het begin en zou niet meer met de originele kunnen werken. Deze is ergonomischer. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
feekh Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Ik merk dat de reactietijd van mijn Harmony 700 veel lager ligt dan de originele VU+DUO AB. Ervaren meerdere mensen dit ? bitch please.
Moderator wiz Geplaatst: 21 mei 2011 Moderator Geplaatst: 21 mei 2011 Is het niet handiger om voor deze specifieke vraag een nieuw topic te openen? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
SubSense Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Origineel bericht van: feekh Ik merk dat de reactietijd van mijn Harmony 700 veel lager ligt dan de originele VU+DUO AB. Ervaren meerdere mensen dit ? Ik heb een Harmony One en op elk apparaat merk ik vertraging. Dit vind ik dan ook het enige echte nadeel van de One. Ik heb begrepen dat dit o.a. komt doordat elk commando door de processor van de One wordt verwerkt. Het is wel te tunen dat je het iets sneller krijgt. Maar vertraging blijf je houden. Ik weet niet of dat geldt voor elke Harmony. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Tuneboy Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Je kunt idd de reactietijd van de knoppen aanpassen, heb ik hier ook gedaan maar zoals al gezegd en ook op het logitech forum je zal ALTIJD enige vertraging hebben met de harmony remotes (Niet alleen de One)dan met de originele afstandsbedieningen Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen