tosca Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Hoi alleaal. Ik heb een HP laptop et vista nu doet ijn toetsen oord het niet goed heb geen letter die rechts na de b staat en ook geen kona. Wat oet ik doen? vast bedankt Aad
satencom Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Heb je al geprobeerd een nieuwe drijver er op te zetten voor het toetsenbord Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
winwiz Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 volgens mij staat je numlock aan... zie je soms (meestal in het blauw) soms ook cyfers staan? Of werkt het toetsenbord nergens meer goed, of is het pas gekomen na de installatie van vista? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 smerig misschien? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
tosca Geplaatst: 21 april 2011 Auteur Geplaatst: 21 april 2011 Hoi allemaal. Bedankt voor jullie hulp ,alles op het toetsenboord doet het goed.snap er dus echt niks van. Fijne dag Aad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen