Gast SatMann Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 ik zou dat altijd doen. ten eerste om vocht niet binnen te laten...met tape gaat die er toch door hoor...al is het condens. en idd storing kan door heel kleine dingen komen... je steekt toch ook een raam in je huis en laat geen kant open? ik zou dat echt aanraden, die dingen kosten geen geld.
Gast rakel Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 De VU ontvangt nu zoals het zou moeten. (met 1 tuner) Ook vandaag ontdekt dat als je een VU koopt, daar nog geen harde schijf in zit. Zal morgen alles gaan halen en installeren, die afsluitweerstanden ook. 't Ziet er naar uit dat nog in orde komt
Gast rakel Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ik ben een deel van mijn signaal kwijt. Veel zenders werken helemaal niet, sommige werken volledig goed, en een paar ontvang ik zeer slecht. Natuurlijk zijn de zenders die ik echt wil, degene die ik niet ontvang. Ik heb een SNR van 62% op de VU maar weet eigenlijk niet wat dat wil zeggen. Met lagere waarden op de satfinder heb ik al beter beeld gehad. Eergisteren kon ik die zenders wel ontvangen, ben niet aan de schotel geweest, het enige wat ik heb veranderd is de VU gereset en de te lange kabel ingekort. (nog steeds met maar 1 tuner.)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen