Gast junior1975 Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Hallo Ik ben op zoek naar een stabiele firmware voor mijn tf7700hdpvr Met powercam pro en smartkaart van CD Het beeld is schokerig en met opnemen nog erger Beeld met zappen (Geen-Gecodeerd beeld) Weet iemand een goede firmware Er zit al een voeding in Ik las ook iets over Enigma 2 wat is dat? Wie kan me helpen ik wordt er nu wel een beetje gek van Mvg. Junior
Toppers Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ga eens even wat lezen binnen de Topfield topics. Je zult zien dat er stabiele firmware versies worden genoemd maar ook Enigma2 soft-/firmware beschikbaar is waarmee je uitstekende en stabiele ontvangst en opname's kunt maken. Ikzelf heb op mijn Topfield PVR7700 de laatste AAF-Enigma2//Vizcam1.3 firmware erop staan welke iedere dag zeer stabiel werkt met een perfect HD-plaatje.
PH2M Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Origineel bericht van: Toppers Ga eens even wat lezen binnen de Topfield topics. Je zult zien dat er stabiele firmware versies worden genoemd maar ook Enigma2 soft-/firmware beschikbaar is waarmee je uitstekende en stabiele ontvangst en opname's kunt maken. Ikzelf heb op mijn Topfield PVR7700 de laatste AAF-Enigma2//Vizcam1.3 firmware erop staan welke iedere dag zeer stabiel werkt met een perfect HD-plaatje. Hallo Toppers, Met welke CI-cam draait de Vizcam1.3 ? Groeten, Frank PH2M Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES + Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1 Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331 Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1 Opentel ODS3000CI
daf_driver Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Met de standaard CI-cams zoals Aston e.d. zul je niet ver komen, worden niet ondersteund in Enigma. Externe Cardreader (Usb-Smargo) wel. Hiervoor is Vizcam en Oscam juist bedoeld. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen