w Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 hi allemaal ik ben op zoek naar hd ontvanger voor zwakke satelliet bijvoorbeeld w7 nilesat , ik heb gehoord dat er zijn maar ik weet het niet welke merk ontvanger zijn groeten
columbo Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Hi.Als je een zwakere satellieit wild onvangen heb je een grotere schotel nodig,de reciever maakt zeer weinig uit,dus een Dreambox is prima keus,maar als de schotel te klein is helpt ook dat niets.
w Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 hi welke dreambox bedoel jij want dreambox is niet geschikt voor nilesat ik heb dm 500
JoSchaap Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 waar baseer je op dat een dreambox niet geschikt is voor nilesat? zoals in de eerste reactie al verteld word is met name de schotel verantwoordelijk voor de ontvangststerkte **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
Hotbird Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 TS heeft een dreambox 500, deze is dus inderdaad niet geschikt voor ontvangst HD kanalen. Zoek naar een dreambox die wel de hd kanalen kan ontvangen, deze zijn er in verschillende prijsklassen. Bijvoorbeeld hier: hd dreambox Succes.
w Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 hi ik heb andere type dreambox hd getest voor nilesat valt tegen
Gast bobelen Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Origineel bericht van: w hi ik heb andere type dreambox hd getest voor nilesat valt tegen heeft niets met je dbox te maken, is de schotel groot genoeg, zijn de lnbs ok. goeie switch??? dus nogmaals heeft niets met dreambox te malen
Sprietje Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 @w Je zult een behoorlijk grote schotel nodig hebben Neem in ieder geval de beste lnb die er is. Dat is de MTI High Line Pro Single LNB. Dit is de beschrijving er van: MTI's High Gain Low noise White is een professionele LNB speciaal ontwikkeld voor ontvangst van zwakke satellieten. Geschikt voor zowel SD als HDTV ontvangst. Dé beste LNBs op de markt, er zijn geen betere. De nieuwste generatie LNB van Microelectronics Technology. Op de professionele meter geeft deze lijn het beste resultaat op het zwakste signaal. Uitermate geschikt als u problemen ondervindt met ontvangst. Ook worden de zeer zwak te ontvangen Satellieten als bijvoorbeeld Nilesat, Arabsat en andere satellieten hier beter mee ontvangen dan elke andere LNB. Niet voor niets heeft de MTI High Line series vele prijzen gewonnen en daagt het haar concurrenten uit.
alleyoop Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Sattaz heeft in 2009 de MTI High Line Pro vergeleken met de toen net op de markt verschenen Inverto Black Ultra voor ontvangst op 7W en dan kwam de Black Ultra toch als beste uit de test.
Sprietje Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 @W Je vroeg: "ik ben op zoek naar hd ontvanger voor zwakke satelliet bijvoorbeeld w7 nilesat , ik heb gehoord dat er zijn maar ik weet het niet welke merk ontvanger zijn" Dit lees ik in een test: Zeker door de zeer gevoelige tuners had dit de HD 6600 SST tot de ideale feedhuntmachine gemaakt. Zet dit in de zoekmachine en je krijgt de gehele test te lezen.
w Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 hoi bedankt voor jullie antworden ik heb hier tekst van een site het ging over zwakke signalen (De tuners van de Azbox Premium HD+ zijn zeer gevoelig zodat ze ook de zwakste signalen kunnen vinden }
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen