Lexy Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 voor een vriend op de camping stel ik deze vraag. hij heeft een SAB Ultimate HD ontvanger en sederd kort zijn de frequenties veranderd van telesat, de waalse tegenhanger van TV- Vlaanderen. Een Fast scan of manueel inlezen van de zenders lukt ons niet. Kan iemand mij vertellen hoe we terug de kanalen kunnen inlezen aub. Het betreft het pakket waarin France 1,2,3 enz in zit alsook AB3 AB4 enz Alvast bedankt voor het antwoord Groetjes, Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
digitaal kijker Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 die zijn overgegaan naar DVB-S2,dus met een HD ontvanger te ontvangen welke je hebt, echter zijn er een heleboel zenders van dat pakket die open staan (FTA) van de absat of bis genaamd, denk dat Telesat dit nog moet aanpassen ook. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Lexy Geplaatst: 21 april 2011 Auteur Geplaatst: 21 april 2011 Het is idd een hd ontvanger, mpeg4, ik krijg de zenders er niet in?? Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Gast Paullo Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Ontvang je de FTA zenders van Hotbird, m.a.w. je hebt toch zeker ontvangst op Hotbird. Greets
redneck eyeball Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 de transponder heeft nieuwe instellingen gekregen, dus als fastscan niet werkt, dan zal je die manueel moeten veranderen. Die is nu DVB-S2 en 8PSK geworden. Pas dat aan en probeer dan nog eens te scannen.
Gast Paullo Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Hier staat (in het Frans weliswaar) een uitleg over het probleem en wat te doen, eerst de bestaande zenders wissen in de zenderlijst en dan opnieuw manueel de twee betreffende frequenties inscannen met de criteria hierboven vermeld: DVB-S2 en 8PSK http://www.satzone.be/actuzone.php?article=317&sid=80b07a2c8ea82c1798a17fce35cbad3b Greets
Lexy Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 Bedankt voor de info, morgen ga ik het proberen op de camping. Groetjes Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Marcske.d Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ik heb de aanpassingen gedaan op e transponders maar krijg nog steeds geen signaal op de franse zenders nadat ik een fastscan gedaan heb. Bij gewone scan is er wel signaal.
Lexy Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Als je het bovenstaande volgt van die franse site, werk het prima. Bedankt Lexy Mocht ik perfect zijn... wat deed ik hier dan ? SAB Explorer Pvr - Sab Ultimate HD - Triax 80 - TVV-module - X-cam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen