Miauw Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Mijn moeder heeft een: Samsung TV waarvan ik de volgende gegevens kon achterhalen: UE32C600RWXXN UE32C6000/32 " ; LED FHD 100Hz 4HDMI Volgens mij kom ik dan op de volgende type TV uit: Samsung UE32C6000 Mijn vragen: Hoe kan ik zien welke software er op draait? Hoe kan ik de betreffende TV updaten via een USB-Stick? Ze heeft een KPN kaart van Digitenne er in, maakt dat verschil? En Ik las ergens op het Forum dat bepaalde Samsung TV's zijn te updaten zodat ze direct als satelliet ontvanger gebruikt kunnen worden, valt deze TV daar ook onder? Ik weet dat er een handleiding bestaat, maar als ik daarom vraag is het meteen zoeken met een hoop geklaag, ook als de handleiding niet te vinden is. Echter zou het mogelijk zijn dat de handleiding na een update niet meer up-to-date is. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Deze post staat niet helemaal in het juiste draadje maar... Deze tv heeft geeft DVB-S tuner, dus niet te gebruiken voor directe sat-tv zonder externe tuner. Nieuwe firmware is gewoon te downloaden via de site van Samsung en kan middels een usb-stick op het apparaat worden geladen.
Miauw Geplaatst: 21 april 2011 Auteur Geplaatst: 21 april 2011 Oeps, ik was een blijkbaar een beetje kippig toen ik het bericht plaatste, ik zal het in het juiste topic plaatsen, dan kan deze dicht. Ik weet niet hoe dat werkt met de software, weet niet welke download de juiste is en of ik het goed heb opgeschreven. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Psychosammie Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 De belangrijkste vraag hier is natuurlijk weer: Waarom in hemelsnaam? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten