Gast MiLo Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Origineel bericht van: lucdec2 Bij mij draait ook dikwijls dat raderwerk bij Pli... Hoe kan ik als gebruiker dit vermijden? Bijvoorbeeld door te melden wanneer je ze krijgt. Ikzelf heb er ook een hekel aan als de box niet meer reageert, dus als ik ergens een kansje zie om de tandwieltijd te verminderen, dan grijp ik die snel aan.
Dolf Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Autotimer veroorzaakt tijdens het zoeken ook die spinners als je veel EPG heb binnen gehaald, dit kun je verminderen door alleen EPG binnen halen die je echt nodig hebt en de tijd tussen het zoeken te verhogen. Ook het Automatich leeg maken van de prullunbak bij PLI met grote opnammes zie ik ook spinners (b.v. wordt bij mij alle F1 programma's opgenomen en vaak alle tegelijk in de prullenbak geplaatst en na een dag weggegooit. Dan komen de spinners en wordt soms het afspelen onderbroken). Maar dit moet nu opgelost zijn door het legen van de prullenbak meer op de achter grond uit te voeren. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Gerard 76 Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Heren,graag weer ontopic. Deze draad gaat niet over spinners maar over de kwaliteit van 't beeld van de PLi image tov andere images.
SIMBAke Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 als je echt goede beeldkwaliteit wil moet je bij die andere duitsers zijn , niet ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
drz Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: egypt Wel ik heb geen professionele meetapparatuur nodig hoor om vast te stellen dat verschillende Images een andere beeldkwaliteit kunnen geven. Wat je ziet is waarschijnlijk een andere instelling van de deinterlacer/scaler. Als het ene image ander beeld geeft dan een ander via HDMI (als de deinterlacer en scaler uit staan), dan is dat in principe een bug in het image. Hoewel dat helemaal niet aan het image kan liggen, omdat alleen de drivers daar iets aan kunnen doen, en die zijn closed source en dus op alle images gelijk. Zelfs settop boxen van een ander merk, met een andere chipset, dienen exact hetzelfde beeld te reproduceren. Da's tenslotte het doel geweest van al het digitale gedoe... Precies! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Triss Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ik merk nu toch ook niet dat er verschil van beeldkwaliteit is. En dit op men dm8000. Op men oude dm7000, dacht ik soms toch ook dat beeldkwaliteit verschillende per image. Ik zweerde toen bij gemini. Ik ben nu de laatste weken iCVS aan het gebruiken, en dat werkt anders ook wel heel prettig met de gemini plugins. Ze hebben een prachtige witte skin, waar ik de naam effe van kwijt ben dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen