Neptunus Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 Einde van het flat free tijdperk? Ik hoop het van niet, ik heb een bloedhekel aan die onoverzichtelijk "bundels". Voor je het weet betaal je je scheel, maak dan het flat free tarief maar wat hoger of beperk desnoods de snelheid voor twitteren en andere social media waarop ze zoveel schijnen toe te moeten leggen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vincent1971 Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 is niet het einde van flat free echter voor bepaalde (bandvretende diensten) moet extra betaald worden. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
JoSchaap Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 en een maand erna een newsbericht dat het misbruik van open accesspoints enorm is toegenomen.. schieten ze niets mee op tenzij de toename in kosten minimaal is. zoniet zullen proxy apps en tunnel apps ook in gebruik stijgen **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
Miauw Geplaatst: 21 april 2011 Geplaatst: 21 april 2011 KPN moet niet zo zeuren, want je betaald daar al de hoofdprijs. Waarom is in Duitsland en Groot Brittannië alles stukken goedkoper dan in dit kleine kikkerlandje? Pingen is gewoon korte berichten via het internet, dus je hebt daar een bundel voor nodig. VOIP via mobiel internet is data verbruik, dus daar is ook een internet bundel voor nodig. SMS-jes zijn bij diverse providers nog steeds achterlijk duur, 5 cent is voldoende en wordt ook al aangeboden zonder SMS bundel. Internet is ook niet bepaald goedkoop, dus daar mag je best wat voor verwachten. Zo niet, dan wordt de Hollander creatief, maar dat mag niet van KPN, je moet alleen betalen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Neptunus Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 Origineel bericht van: wortellica flat free tijdperk Foutje, bedankt! Ik begrijp best dat ze excessen zoals mensen die constant films gaan downloaden willen aanpakken, zolang ze maar niet een gebruiker zoals ik die alleen maar wat sites bekijken er de dupe van laten worden. Overigens kan het allemaal nog gekker, heb je de aflevering van Kassa gezien afgelopen zaterdag? Daar mochten ze DUIZENDEN Euro's aftikken omdat ze in het buitenland hadden ge-internet met roaming aan. Nu komen deze mensen nog in de publiciteit en in verweer maar ik weet zeker dat er velen zijn die een rekening krijgen van een paar honderd Euro deze gewoon betalen omdat ze de strijd niet aan willen of kunnen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kweetnie Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ja, En 't mooiste is, ze komen er nu pas achter; en dat voor een technologiebedrijf....! Maarja, ze mochten ook al niet terug overstappen naar "per minuut afrekenen"....! De bonussen moeten toch ergens vandaan komen? Desnoods dan maar 5000 man de straat op! achterlijk bedrijf! De oorzaak was overigens gisteren op RTL7 dat er vervangende software was om gratis SMS'jes ed. te versturen! En deze ontwikkeling ging zo razendsnel, (in een paar maanden tijd), dat ze het niet hebben zien aankomen! Maar die 5000 man, dat hebben ze toch maar snel in de gaten gehad. (toeval?) >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
allez l'om Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 het wordt steeds aantrekkelijker om aan het einde van mijn contract KPN vaarwel te zeggen, zij zijn nog de enigen die de hoofdprijs vragen voor data in het buitenland, en nu komt dit er ook nog eens bij. Zou mij niet verbazen als dit hun veel klanten gaat kosten, maar dat zal ook afhankelijk zijn van wat de andere partijen doen. Als die hetzelfde doen moet de NMA maar eens ingrijpen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast bobelen Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 kpn is een ander woord voor list en bedrog, de winst zakt dus tarieven ophoog, mensen eruit ex bobo een riant gouden handdruk mee, en nu kijken op we de normale gebruikers meer geld kunnen afpakken.
Littlesat Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Welke geldproblemen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Greatone Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Origineel bericht van: kweetnie Ja, De oorzaak was overigens gisteren op RTL7 dat er vervangende software was om gratis SMS'jes ed. te versturen! En deze ontwikkeling ging zo razendsnel, (in een paar maanden tijd), dat ze het niet hebben zien aankomen! Maar die 5000 man, dat hebben ze toch maar snel in de gaten gehad. (toeval?) Ideaal software trouwens, genaamd What's app. Sinds ik mijn Iphone 4 heb houd ik geld over. Gebruik nu dus What's app om sms te versturen. En de apps. Viber, Skype en Voipcall om te bellen met mijn Iphone. What's app. sms/ping is uitsluitend mogelijk met mensen die deze app. ook op hun mobiel hebben. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast 1664 Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Op RTL-Z hoorde ik weken terug al roepen dat KPN een mogelijke overname kandidaat wordt voor een 'duitse' provider Een overname wordt veel aantrekkelijker als hetzelfde bedrijf geen 'ballast' meer heeft en ballast lozen gaat het snelst door ontslagen. Zodra het bedrijf lean-and-mean is geworden zal een mogelijke overnamekandidaat sneller bereid zijn een goede prijs te betalen. Een ander bedrijf heeft natuurlijk ook een eigen bestaande backoffice, dus daar snijden maakt de overname kans groter, en we weten ook al waar primair gesneden gaat worden. 1+1=3
Neptunus Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 Met andere woorden: de gouden melkkoetjes zijn verdwenen en een bedrijf als KPN is niet in staat geweest dat op tijd te zien en op in te spelen want er is nog genoeg te verdienen. Het is hetzelfde als bij de banken/verzekeraars: jarenlang vet geprofiteerd van woekerpolissen en nu moeten ze wel met de billen bloot. Dan maar minder (lees een normale) winst en een normale bedrijfsvoering, geen ronduit belachelijke bonussen meer en eerlijk zijn tegenover de klant. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
looney2 Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ik begrijp alleen niet wat text over tnt met flat free tarief te maken heeft. ben ik de weg kwijt? Zoja stop ik direct met drinken. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
alx Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 SMSjes sturen met de telefoon brengt geld op voor KPN. Pingen etc. is gratis. Dus, meer geld vragen voor internetgebruik. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen