Ga naar inhoud

[Internet] Einde flat free tarieven voor de mobiele telefoon

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yep :D

Alleen What's app werkt ook gewoon via WiFi smile

Origineel bericht van: alx
SMSjes sturen met de telefoon brengt geld op voor KPN.

Pingen etc. is gratis.

Dus, meer geld vragen voor internetgebruik.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Geplaatst:

Wie weet wordt bij mc Donalds internetten dan nog goedkoper... feitelijk krijg je er dan gratis een hamburger menu bij....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
104-01.gif

Einde van het flat free tijdperk? Ik hoop het van niet, ik heb een bloedhekel aan die onoverzichtelijk "bundels". Voor je het weet betaal je je scheel, maak dan het flat free tarief maar wat hoger of beperk desnoods de snelheid voor twitteren en andere social media waarop ze zoveel schijnen toe te moeten leggen.

Dan maar even zo...
Je hebt een link naar een pagina op nos teletext geplaatst die telkens wordt aangepast smile.
Ben benieuwd wat er over een kwartierje staat.
Zo hou je het topic wel uptodate :D :D

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:
Origineel bericht van: RVP
Het gaat NU over Molukkers :D

Nee,nee,
het is een trieste mededeling:
max v/d stoel is overleden.R.I.P.

PS.
elders ook al gemeld maar, probeer je flat free gebruik bij overschrijding maar eens op te vragen/controleren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edgario
Ik dacht altijd dat het flat fee (zonder r) heette. crazy

Had ik met voor verexcuseerd, type foutje, 2 keer zelfs, shame on me! blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

ben ik blij dat ik over 10 dagen mn GSM abbo bij KPN weg heb smile

na 7! jaar smile nu gaan we eens kijken hoe T-mobile me gaat bevallen ( dekking zit hier wel snor wink )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Betaalde je bij KPN nog per sec en ga je nu per minuut betalen?

Hou er dan maar rekening mee dat je je belgedrag aan moet passen of een flinke zak met geld moet hebben.

Ik kon normaal altijd ruim uit met 300 belminuten per maand maar sinds dat mijn provider per minuut is gaan rekenen mag ik vaak 20 tot 40 euro per maand bij gaan betalen.

Abo verhogen naar 500 belminuten kan, maar kan natuurlijk niet tegen het actie abo, nee dan moet je plots het volle pond gaan betalen en dat geldt alleen maar voor nieuwe klanten of kan als je abo is komen te vervallen en je een nieuwe keuze kan maken.

Bestaande klanten zijn er alleen maar voor om een poot uit te draaien en de zakken leeg te kloppen.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
Origineel bericht van: gerrit B
Betaalde je bij KPN nog per sec en ga je nu per minuut betalen?

Hou er dan maar rekening mee dat je je belgedrag aan moet passen of een flinke zak met geld moet hebben.

Ik kon normaal altijd ruim uit met 300 belminuten per maand maar sinds dat mijn provider per minuut is gaan rekenen mag ik vaak 20 tot 40 euro per maand bij gaan betalen.
Abo verhogen naar 500 belminuten kan, maar kan natuurlijk niet tegen het actie abo, nee dan moet je plots het volle pond gaan betalen en dat geldt alleen maar voor nieuwe klanten of kan als je abo is komen te vervallen en je een nieuwe keuze kan maken.

Bestaande klanten zijn er alleen maar voor om een poot uit te draaien en de zakken leeg te kloppen.

suc6

Gerrit

Een typerend voorbeeld van de bundelterreur! Juist daarom ben ik een voorstander van de flat fee tarieven.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Een goed alternatief is FON.

Als iedereen een FON-wifi koopt en in bedrijf stelt kun je waar dan ook gratis internetten op elke FON-wifi accespoint in de wereld. Dit werkt echt!

Doordat jij je internetverbinding beschikbaar stelt aan FON-gebruikers mag jij gebruik maken van al die andere FON accespoints.

FON

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:
Origineel bericht van: gerrit B
Betaalde je bij KPN nog per sec en ga je nu per minuut betalen? Gerrit

Klopt niet (meer) kpn rekent (onder druk) weer per seconde af.

Hebben (volgens mij) als tegenprestatie het flat fee gebruik aangescherpt.

Geplaatst:

Om trouwens je internet bundel (op een android toestel) zelf bij te houden, is het progje 3g wachtdog een prima hulp middel om je data verbruik zelf te controleren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen