maanvol Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ik wil het firmware installeren, maar dit lukt mij niet -- ik blijf telkens 'enigma2' behouden. Deze image biedt geen mogelijkheid om via internet 'openxcas' en 'multicas' te installeren. Knop 'huis' op afstandsbediening functioneert bij enigma2 niet. Bij update plugins, valt er niets te downloaden. Wat dien ik te ondernemen?
D_liver Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Of je installeerd gewoon CCcam De bijlage zonder uit te pakken in de root van de box zetten Menu - instellingen - software beheer - installeer lokale extensies - lokale flash en 2x OK Daarna CCcam.cfg in /etc zetten Dan blauw - camd manager en CCcam 2.2.1 starten 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast koen1 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Is het ook al bekend wanneer RTI core rc 13 uitkomt? hopelijk met ondersteuning van de interne cardreader.
npj0808 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Dat hoop ik ook zit nog op rc4!! Azbox Premium HD (RTI V1.0) DB 500 (Pli) Ipbox 910 HD (AAF Image) Amiko Alien (AR Enigma2)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen