Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alleen mag jij weer niet legaal naar Canaal Digitaal kijken

De wereld is onrechtvaardig.....

Maar terug naar het orginele topic, het linken naar niet legale content mag alleen in een bepaalde context. De context file sharen zoals met FTD mag weer niet.......

Geplaatst:

Ach ja, zolang ze krom lullen wat recht is en recht lullen wat krom is......... confusedconfused

En erger nog,er zelf in geloven dat niets fout doen

doen ze zelf niets fout toch???? sick

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik ben heus niet de enige die buiten de UK Sky kijkt. En tenminste betaal ik er nog voor. Er zijn er ook die met cardsharing een of andere Turk betalen en dat is toch vele malen erger. Je mag buiten de UK eigenlijk niet eens FTA kanalen bekijken...

Maar goed het topic ging over illegale content. Dat is gewoon triest. Mensen die een hele harde schijf hebben met illegaal gedownloade muziek / films moeten aangepakt worden en een jaar van het internet worden afgesloten ofzo.

Wie kan er nou trots zijn op een schijf vol illegale muziek? Zoiets koop je en ga je niet van profiteren. Zo maak je het werk van de artiesten en de hobby van de echte muziekliefhebbers kapot die wel bereid zijn om te betalen.

Verder vind ik ook dat maatschappijen doorslaan met legale downloads. Als ik toch een heel album wil ga ik die toch niet tegen betaling downloaden...

Een echte cd is veel leuker en binnen een paar minuten heb je daar ook mp3 van.

Al met al zie ik de toekomst met betrekking tot mijn hobby niet zonnig tegemoet. En dit komt door de hebberigheid van illegale downloaders en het bezuinigen op releases van de grote maatschappijen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.