Con Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Ik kan mijn Vu benaderen op mijn pc,maar de duo vindt geen externe bestanden en dus werkt vlc niet. Toch heb ik volgens de duo een goede verbinding in het netwerkschermpje. Wat zijn de volgende stappen dat ik vanaf de duo diverse pc's kan zien en bestanden kan afspelen? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Angeline Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 heb je de mappen waarin je media bestanden staan gedeeld op je pc? Want anders zullen andere netwerk gebruikers (de vu in dit geval) het ook nooit zien.
Con Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 Ik heb zowel bestanden als mappen gedeeld. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
jacobus Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 kijk eerst hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...vu_#Post1969246
Con Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 Ik begrijp hieruit dat alle pc's waar je van wil streamen een vast IP moeten hebben terwijl ze allemaal automatisch een IP krijgen toegewezen. Hoe stel je dat dan in, als er sprake is van dynamische adressen? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 dat is niet helemaal waar wat je schrijft als conclusie. vooral niet als je weet wat een hosts file is. maar waarom ga je van alle pc's uit streamen? is een niet genoeg met delen van mappen naar andere LAN - leden? ciao Second Life Mungo Parker
Con Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 als ik in het scherm van de VU kijk zie ik, Image: unavailable, dan denk ik heb ik dat. Terwijl de box opstart met PLI. Dan begrijp ik het niet meer helemaal. Toch uit eigenwijzigheid PLI 2 geflashd en . . . . alles werkt, ook streamen, zelfs (lees vooral) met Mediaplayer. Nu nog even doorhebben welke knoppen en vooral wanneer je die nodig hebt. Want dat blijft ondoorzichtig. Is er wellicht een kleine handleiding voor Mediaplayer? Maar goed, de VU is dus niet alleen een decoder maar ook een goede (en dus goedkope, gratis en voor niets) mediaplayer. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
metoo Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 je kan gewoon via de videoknop alles afspelen, heb je mediaplayer niet voor nodig ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen