Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je goed de informatie van de fabrikant/openbox S9 HD goed door leest,staat er dat hij als het zelfde werkt als de dreamboxen en werkt ook met E2,en hier zijn genoeg settinglijsten te vinden op dit forum,gewoon even uit proberen,duidelijker kan het niet sleep

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Geplaatst:

Zeer interessant, maar ik heb het helaas nergens kunnen lezen.

Waar staat het precies? Op de website of in het boekje?

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Geplaatst:

Wil gewoon duidelijke antwoorden.

Niet van die vage omschrijvingen en verwijzingen die nergens opslaan. Je kunt het namelijk voor alle boxen gebruiken.

Neem aan dat, daarvoor deze forum is.

Geplaatst:

Bij mijn weten is de Openbox S9 HD een closed software box. Je kunt er dus geen E2 firmware opgooien en ook geen zenderlijst die voor de dreamboxen geschikt zijn.

Graag zou ik tegendeel zien, want dan is het maken van een zenderlijst niet meer zo bewerkelijk. Want de setedit channeleditor is verre van ideaal. Het zou dus wel erg mooi zijn wanneer je een Dreambox zenderlijst kunt converteren naar een Openbox S9 HD zenderlijst. Kan dit???

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Geplaatst:

Je zegt dat je op zoek bent, ga dan effe lekker doorzoeken. Het lijkt me een duidelijk antwoord. Iemand anders laten maken en dan

op een presenteerblaadje aangereikt krijgen. Dit is inderdaad een forum en geen ruif. whistle

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Nobody2050
Bij mijn weten is de Openbox S9 HD een closed software box. Je kunt er dus geen E2 firmware opgooien en ook geen zenderlijst die voor de dreamboxen geschikt zijn.
Graag zou ik tegendeel zien, want dan is het maken van een zenderlijst niet meer zo bewerkelijk. Want de setedit channeleditor is verre van ideaal. Het zou dus wel erg mooi zijn wanneer je een Dreambox zenderlijst kunt converteren naar een Openbox S9 HD zenderlijst. Kan dit???

Greetz Nobody2050
zoek eens in google op openbox s9 hd settingslijst heb er een paar gevonden suc7

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

• Beheerder
Geplaatst:

Zeg mensen, als je te beroerd bent om een antwoord op een vraag te geven, laat dan de overbodige reacties ook achterwege.

Dit is namelijk erg vraagsteller-onvriendelijk.

Als je van mening bent dat hij zelf maar moet zoeken, dan geef je gewoon geen antwoord, maar van dit soort belerende opmerkingen zouden mij ook de haren rechtovereind doen staan.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Zeg mensen, als je te beroerd bent om een antwoord op een vraag te geven, laat dan de overbodige reacties ook achterwege.

Dit is namelijk erg vraagsteller-onvriendelijk.

Als je van mening bent dat hij zelf maar moet zoeken, dan geef je gewoon geen antwoord, maar van dit soort belerende opmerkingen zouden mij ook de haren rechtovereind doen staan.

Mvg,

Michel

Mee eens

Lex

Geplaatst:

Je kunt het vriendelijk aan Satje07 vragen of hij de Open box S9 HD in zijn settingslijst wil opnemen.

succes hiermee smile

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen