wortellica Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Hier ook vanhetzelfde Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik kijk veel naar BBC's en ITV's, allen op Astra2.
looney2 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Elke zender als er maar F1 op uitgezonden wordt Tevens elke andere zender als er maar een Nederlandse,Engelse,Duitse of Spaanse voetbal competitie wedstrijd op wordt uitgezonden . Ook zenders waar voetbal interland wedstrijden op worden uitgezonden, bekijk ik wel eens . tevens zenders waar men over voetbal lult . eneh een zender waar darts op komt zie ik wel eens . De rest hoeft voor mij eigenlijk niet daar heb ik een media center voor . HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Sverige Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Voor mij zijn de belangrijkste dagelijke zenders SVT1 (Zweden), TV4 (Zweden) Das Erste, ZDF, MDR en zolang het 'kan' ORF1 & 2. Zo nu en dan kijk ik wel naar zenders die balkan-muziek uitzenden op 16gr oost zoals K15, Svet plus, Duga TV, K::CN music2, BN Music en Top music... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
SalimRMAF Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Nieuws: Al Jazeera Int France24 RussiaToday Commercie: RTL's Veronica Info: Discovery CHannel NatGeo History Sport: Al Jazeera Sport Global Eurosport ITV HD: Alle bovengenoemde NHK HD ITV, BBC, Travel Channel Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
cookie monster Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Origineel bericht van: wortellica Hier ook vanhetzelfde Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik kijk veel naar BBC's en ITV's, allen op Astra2. idem + Film 4 + CH 4 + CH 5 + M4M + M4M2 + M&M + CBS Action + CBS Drama + Vintage + Scuzz C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
vincent1971 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Commerciele Nederlandstalige omroep, RTL+ en vaak ook de Britse zenders op Astra 28,2. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Terradon Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Hier vooral veel hd..........heeft het programma geen inhoud dan heb je toch nog steeds een erg mooi plaatje Groetjes..................
DeBeek Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Vooral de Engelse Freesat kanalen, en wat Nederlandse zenders..
SatBaron Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 @Sverige Citaat: Voor mij zijn de belangrijkste dagelijke zenders SVT1 (Zweden), TV4 (Zweden) Ik zal je zeggen, dat ik vind dat TV4 erg achteruit is gegaan met het verschil van vroeger, toen waren de programma's heel wat leuker en gezelliger dan heden tegenwoordig. Een heel klein voorbeeldje daarvan is al het programma "Bingolotto" met de presentatie van Lotta Engberg. Dit is niet meer te vergelijken met uit die tijd toen Leif-LOKET-Olsson dit programma presenteerde. Die wist wat presenteren van een programma inhield. Daarvan heb ik nog uit die tijd "åtta inspelningar" op DVD's die wij van tijd tot tijd nog wel eens bekijken, al was het alleen maar voor de nostalgie. Daarna kijken wij nog maar héél weinig naar TV4. Bovendien is het al net zo'n soort zender als RTL4 & consorten hier in NL (en die kan en wil ik gelukkig al 3 jaar niet meer bekijken vanwege de opzegging van de "Settopbox" abo. Ook vol met lange irritante reclameblokken tussen de programma's door. Dan kijk ik héél wat liever naar "Kunskapskanalen",altijd met een goede inhoud, heel mooi en zeer leerzaam. Verder wordt hier nog o.a. bekeken, de DE, AU en FR zenders (meestal France2), soms ook nog wel eens de IT zenders. mvg, SatBaron
Sverige Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Satbaron, inderdaad, TV4 heeft nu een lagere kwaliteit dan vroeger... ze hebben gelukkig nog wel regelmatig goede Zweedse films, maar ook Engelse krimi's op het programma staan... ik denk aan de Miss Marple reeks die ze een paar zomers hebben... Poirot ( maar marple is beter volgens mij). Het probleem is altijd de reklame... zucht... maar opnemen en doorspoelen is dan wel weer handig. Kunskapskanalen zou ik inderdaad bijna vergeten. Vaak erg goede dokumentaires, en interessante programma's. Spelletjes en kwizzen... vroeger keek ik altijd graag naar "Så ska det låta" op SVT1... maar ik ruil het programma vaak in voor iets wat ik liever zie. "Rapport" is en blijft in mijn ogen altijd goed, en wordt dagelijks bekeken... voorafgegaan door 'Nordnytt'. Beter dan het TV4 nieuws. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Origineel bericht van: mojo26 Wat zijn jullie favoriete zenders voor de astra 123 en hotbird ? Een zender waar die paar uur op blijft staan zonder weg te zappen. EredivisieLive voor pa en de jongste. Cartoon Netwerk voor beide kids. History HD voor pa. Hallmark, Film 1 en SBS6 voor ma.
Gast Pacman Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Ik snap je vraag niet zo goed. Er staan nu 3 pagina's vol met TV stations en niemand kan er wat mee. Wat is de reden van je vraag precies ?
mojo26 Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Origineel bericht van: Pacman Ik snap je vraag niet zo goed. Er staan nu 3 pagina's vol met TV stations en niemand kan er wat mee. Wat is de reden van je vraag precies ? Is daarvoor niet de juist de Off- topic! Jij kan er mischien niks mee maar een ander wel. Enige waar ik nergens mee kan is jou antwoord. ps de reden zou mischien kunnen zijn om te kijken wat voor interesses andere mensen hebben. fijn weekend
Gast 1664 Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Ik heb een "iets" andere voorkeur: RTLZ CNBC Bloomberg BFM business Anleger TV
Gast Pacman Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Origineel bericht van: mojo26 ps de reden zou mischien kunnen zijn om te kijken wat voor interesses andere mensen hebben. Je hebt nu een topic vol met tv stations, ik blijf er bij wat je er nou wijzer van wordt. Beetje vaag allemaal voor iemand die net geregistreerd is op s4a. Maar ik hou er over op, want tegenvragen stel je niet echt op prijs merk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen