joop001 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Hallo iedereen, Wellicht dat ik iets fout doe, over het hoofd zie of iets doms doe, maar in RC11 kan ik de radio functie niet vinden. Klopt dit? Bedankt voor een reactie Groeten Joop
Ribbe82 Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Ik denk dat je er even een andere keymap in moet zetten. Deze zorgt ervoor dat de knoppen op de afstandbediening beter overeenkomen met de functies van de box. De radio knop werkt dan ook weer. De pingflood keymap is erg goed, zie bijlage (lees changelog ff goed door) p.s. als je eenmaal in radio-mode bent, paar keer op en neer zappen voor je geluid hebt. Is nog een bug. keymap_patches_20110402.tar.gz Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T) Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )
joop001 Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Ribbe, Bedankt voor de reactie. Heb eerder al eens de keymap veranderd. Beviel niet waarschijnlijk verkeerd gedaan nl. atriburen op755 gezet. Moet dat eigenlijk wel?Of gewoon ftp in azbox zetten mey bijv. DCC en verders niets?
zorlith1 Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 De bestaande keymap kan je vervangen door de aangepaste met bijvoorbeeld DCC of WinSCP of ...... Maak voor de zekerheid een kopie van de oude keymap of hernoem de oude keymap.xml bijvoorbeeld naar keymap.xml_orig Rechten van de keymap moet 644 zijn. Box rebooten en dan zou het moeten werken. Zorlith
joop001 Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 @Zorlith1, Bedankt voor de reactie, ik zal dit van het weekend eens proberen. Groeten Joop
D_liver Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Joop geen rechten wijzigen 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen