Gast vincere Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Hallo ik heb een vraag: Bij netwerktest staat lanadapter -----Lanverbinding lokaal--------------------------------onbekend. DHCP--------------------------------- gedeactiveerd. IP aders------------------------------bevestigd Name server--------------------------bevestigd. Bij lokaal stond volgens mij altijd bevestigd ipv onbekend. Als ik dan naar info gaat staat er ; Deze test cotroleerd of er een Netwerkkabel met uw lan adapter verbonden is. Indien u een disconnected bericht ziet controleer of de net werkkabel goed is aangesloten. Controleer of de kabel niet defect is. Bij bijde is het niet het geval, alles klopt wat moet ik doen om hem weer op bevestigd te zetten ? gr vincere.
Alventali Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Bij adapter instellingen Op Automatisch IP verkrijgen op ja zetten. Of anders zelf het IP configureren. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen