Checkin Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Ik ben op zoek naar een HDMI converter naar composite/video(3RCA) / S video. Iemand tips hiervoor waar ik dit in Nederland kan vinden. Thx Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast SatMann Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 je zal hdmi naar vga vinden, maar anders zal het heel moeilijk worden.
juleke21 Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 google -composiet to hdmi-en ge komt converters tegen.
Checkin Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Origineel bericht van: juleke21 google -composiet to hdmi-en ge komt converters tegen. HDMI -> (TO) Composite, en ge komt niks tegen in Nederland Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Terradon Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Probeer het zo dan eens.......hdmi converteren naar composiet....dan kom je best wat tegen. Groetjes.........
Terradon Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Heb je een pm gestuurd met verdere info ivm met de regels kan dat niet hier. Groetjes...........
juleke21 Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 HDMI -> (TO) Composite, en ge komt niks tegen in Nederland composiet to hdmi en het is AL nederlands dat er staat.
Gast SatMann Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 de topicstarter vroeg wel degelijk : HDMI naar composiet. dus niet omgekeerd, die vind je makkelijk van composiet naar hdmi, maar nu gaat het van digitaal naar analoog, iets anders hoor.
Terradon Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Hdmi naar composiet is wel degelijk mogelijk is alleen behoorlijk prijzig, neem de zoekterm die ik eerder vermelde maar en je komt er genoeg tegen........... Groetjes...................
Checkin Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Het gaat namelijk om een HDMI signaal in een laptop te krijgen, ik heb al een USB Video grabber maar die heeft een analoog ingang (3x RCA) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast SatMann Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 hmmm hdmi IN een laptop, dat word tricky...en zal je enkel kunnen met s-video of met de gele video cinch. hdmi omzetten is eigenlijk not done gezien je digitaal naar analoog gaat, daar wringt het schoentje net met die omvormers. de vraag is, waarom zou je hdmi in je pc willen steken? kan je bv niet van hdmi naar mini hdmi gaan in je pc? word soms gebruikt voor fototoestellen of videotoestellen te connecteren.
JoSchaap Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 tijd om je videograbber te vervangen voor iets nieuws als ik het zo lees. 99% van de laptops heeft geen video in-put Con.. euh.. 'die ene groothandel die nagenoeg alle electronica componenten heeft' zal toch wel verloopjes hebben? jammer dat ik het beestje niet bij zn naam mag noemen hier maar google is je vriend **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
Checkin Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 De bedoeling is ... dat ik namelijk mijn PS3 op mijn laptop kan aansluiten en eventueel mijn Topfield HSCI Sat ontvanger, deze zitten normaal op de Tv aangesloten, maar het komt wel eens voor dat er iemand naar de Tv wil kijken en ik dus wat anders wil zien, of game op de PS3. (Ps, je kan me altijd een PM sturen voor een link of advertentie) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Snurker Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Checkin Ik ben op zoek naar een HDMI converter naar composite/video(3RCA) / S video. Thx Zover ik weet..heeft de PS3 gewoon een verloopkabel voor PS3 naar Composiet en eventueel ook component Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Checkin Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 Klopt, PS3 heeft zo'n kabel, echter gemak dient de mens wel eens en het is makkelijker als ik de Sat ontvanger of PS3 via HDMI kan aansluiten, dan hoef je ook niet elke keer de instellingen van het des-betreffende app. te veranderen. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen