Gast carlcooper Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Ik ben in het bezit van een Rebox 9000 en wil graag de .ts files afspelen op mijn Mac die ik heb opgenomen op de usb stick. Het programma VLC doet er niets mee, met het programma MPEG Streamclip kan ik de SD opnames terug kijken, echter weer niet de HD opnames. Wie o wie heeft hier ervaring mee, het liefst zou ik de opnames ook terug willen kijken op de IPAD. Als het straks werkt wil ik de Rebox de opnames laten opslaan op een QNAP NAS.
Ambrus Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Weet je inmiddels meer? Zo ja, graag even feedback. Ik heb het geprobeerd met de iSkysoft Video Converter in een trial versie (System Requirements: Intel-based Mac(32-bit or 64-bit), Mac OS X 10.5 Leopard or 10.6 Snow Leopard) Ik weet niet hoe ik bij deze applicatie films die uit meer dan één .ts file bestaan moet samenvoegen. De HD opname werd dan ook gedeeltelijk geconverteerd (alleen de tweede file) en het beeld was af en toe "schokkend". Ik heb de applicatie voorlopig niet aangeschaft (US$ 35). Ambrus Vu Duo 4k SE, OpenPli 8.1, Enigma 2021-10-07. Triple LNB Quad van CD, Triax 64
vlaeken Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 als je ook een window pc heb kunt je videoredo gebruiken, die conveteerd deze in een gewenst bestand en dan kan je ze bekijken op je mac Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen