Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,ik heb win 7 home premium.Ik heb waarschijnlijk vergeten de product key te activeren binnen 30 dagen,echter als ik het nu probeer kom ik niet verder dan 5 eenheden van cijfers en letters de laatste 2 groepen willen niet,er komt geen spatie- teken ,en als ik dit handmatig doe zegt hij dit is een ongeldig teken.Ook geeft hij aan DIT exmplaar van Windows is niet legetiem,tewijl ik het zo in winkel heb gekocht verzegeld en wel.Overigens vind ik Win7 niet makkelijker dan XP.wie weet raad?

Geplaatst:
Origineel bericht van: columbo
Overigens vind ik Win7 niet makkelijker dan XP.wie weet raad?

Dat is een kwestie van wennen. XP naar Vista was best een verandering, Vista naar W7 was maar een kleine stap.

Maar ik las dat er al snel W8 aankomt waarschijnlijk en dat zag er ook net zo uit als Vista en W7 dus wel goed dat je de stap maakt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Het is eidelijk gelukt om de product code te activeren.Nu krijg ik computer problemen oplossen R onder in beeld flaggetje met een rood X""1 belangrijk bericht""ik moet een back up maken.waar dat allemaal goed voor is weet ik niet,want ik heb mij HDD al gedeeld in C en D. mad

Geplaatst:

Dat is standaard. Je kunt er je of niets van aantrekken of je klikt hem aan en dan naar 'Actie Centrum' of hoe dit ook in het NL heet.

Daar kun je aangeven dat hij deze specifieke melding niet meer geeft.

Geplaatst:

Ok hardstikke bedankt.Ps ik heb win.explorer 7 als browser,af en toe krijg ik wel een een melding om naar no:9 over te gaan,of dit enig nut heeft weet ik niet,dus laat ik hem maar zo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: columbo
Ok hardstikke bedankt.Ps ik heb win.explorer 7 als browser,af en toe krijg ik wel een een melding om naar no:9 over te gaan,of dit enig nut heeft weet ik niet,dus laat ik hem maar zo.

9 ondersteund HTML 5 en zal weer beter beveiligd zijn etc.

Persoonlijk vind ik IE9 ook wat sneller dan 8, maar dat kan ook illusie zijn.

Geplaatst:
Citaat:
ik moet een back up maken.waar dat allemaal goed voor is weet ik niet,want ik heb mij HDD al gedeeld in C en D.

Nou daar kom je dan vanzelf nog wel een keer achter, want een partitie waar je belangrijke bestanden op staan is niet hetzelfde als een back-up!
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik heb alle belangrijke bestanden,films ed op D en op de externe HDD staan,voor de rest heb ik niets op C staan waar van ik het later niet evt opnieuw zou kunnen opstarten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen