Ga naar inhoud

[DM7025] lukt niet te flashen de image via webinterface

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

probeer een nieuwe image te flashen via de webinterface

de fout is het volgende hij laat alleen de dhcp in de display zien geen ip.

heb alles al geprobeerd netwerkkabel los e.d werkt alllemaal niet.

is er nog een mogelijkheid in de bestaande genemi image iets te veranderen deze werkt nog steeds,zodat hij in de boot het ip in display laat zien.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Waarom probeer je niet te flashen via serieel? Is stukkie trager, maar werkt 'altijd'.

Geplaatst:

in het verleden had ik dat ook wel eens

maar omdat ik de netwerkrange in thomson op 10.0.0.xxx had

als ik de router en pc kortstondig op 192.168.1.xxx instelde kreeg de dreambox wel via dhcp een adres (zichtbaar in de display - boot ***stop***)

heb je een specifieke range in je LAN want de fallback-if kan daar debet aan zijn.

ciao

Busy Line

Rose Murphy

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ja, of een laptop van Dell (zit het vaak op), of een USB-RS232 kabeltje.

Geplaatst:

ja het is gelukt via serieel moest de dreambox stiekem (alles overhoop in de kamer) naar de andere vaste computer verhuizen.

nu voor het eerst een pli image alles weer uitzoeken heb eigelijk altijd alleen maar genimi gebruikt ongeveer al 5 jaar of 10 jaar zolang de dm7025 bestaat.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Mooizo, het werkt tenminste. Wat je ook had kunnen doen... Is een originele image van dream multimedia in flash en middels bv. Barry Allen een multi-boot op een CF kaartje. Zo heb ik dat gedaan, scheelt flashen als je wat anders wilt proberen en je kunt ook zo terug naar je oude vertrouwde image.

Geplaatst:

Is meer werk, start trager op, en levert ook nog eens onvoorziene problemen op. Ik zou niet meer aan multiboot beginnen...

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Initieel meer werk, klopt. Dat het niet met alle images werkt klopt ook. Met Gemini images werkt het iig uitstekend.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen