Ga naar inhoud


geen beeld op RTL4


Charly

Aanbevolen berichten

"dus niet je gal zomaar gaan spuwen."

 

Mijn gal spuwen ging over de behandeling door de dombo helpdesk en de niet kloppende verhalen die opgehangen worden tegen 'Betalende Klanten'. Zodra je een abo wilt afsluiten is het buigen als een knipmes, maar oh wee als je iets hebt dan krijg je het soort L-verhalen waar ik mijn gal over spuwde en hoor je de 'man gaat toch weg toon".

 

En over die ontvangers: Nee je meoet een goedgekeurde CD ontvanger nemen, daar is nooit iets mis mee. Ahum.

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hoek_keoh
"dus niet je gal zomaar gaan spuwen."

Mijn gal spuwen ging over de behandeling door de dombo helpdesk en de niet kloppende verhalen die opgehangen worden tegen 'Betalende Klanten'. Zodra je een abo wilt afsluiten is het buigen als een knipmes, maar oh wee als je iets hebt dan krijg je het soort L-verhalen waar ik mijn gal over spuwde en hoor je de 'man gaat toch weg toon".

En over die ontvangers: Nee je meoet een goedgekeurde CD ontvanger nemen, daar is nooit iets mis mee. Ahum.


Gal spuwen naar andere ontvangers zoals bijv. Mvison werd hiermee bedoeld, wel de berichten goed lezen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat:
Het zal wel aan mij liggen maar ik slaag er niet in het artikel waarvan sprake in de laatste alinea van je bericht te vinden...

Graag een link a.u.b.

Groeten,

Daddycool

Toch niet goed gezocht.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bericht had ik ook al gevonden...

De oplossing, een regel toevoegen, geldt voor een openbox.

Voor een Mvision HD400S welke ik bezit werkt dit niet...

Het zal wachten worden op een software update.

Toch bedankt voor het meedenken!

Groeten,

Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Mister Bean
Hier op mijn HTPC (Mediaportal/MDAPI/Acamd) ook geen beeld meer op alle RTL-kanalen (SD). Gelukkig doen de RTL HD-kanalen het nog wel. Dat gelul over die niet-gecertificeerde ontvangers begint mij behoorlijk te irriteren. Canal Digitaal houdt zich gewoon niet aan de DVBS(2) standaarden. Als het zo nog even doorgaat, donder in Canal Digitaal hier de deur uit. Bij dit 'gepruts' van die augurkenstekers is toch niemand gebaat?? Willen ze nu abonnementen verkopen, of niet!

Groet,
Nico


Misschien toch een beetje te kort door de bocht?
Het gros van de kijkers heeft gewoon beeld.
Ik heb hier in huis vier verschillende ontvangers, en geen van deze ontvangers heeft problemen.

Zou het misschien kunnen zijn, dat de ontvangers zonder beeld niet helemaal voldoen aan de standaard?

Oorzaak van de meeste problemen ligt in de diverse coderingssystemen, welke toegepast worden.

En doordat er een doorlopende wedren is tussen de systeemhackers en de coderingssystemen, vallen er soms ontvangers uit, totdat de fabrikant zijn software weer op orde heeft.

Je bent redelijk verzekerd van ontvangst, wanneer je een specifiek op de nederlandse markt aangepaste ontvanger gebruikt en wanneer je softcam ontvanger een CI slot heeft waardoor je eventueel kan terugvallen op bijvoorbeeld een Aston CAM.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer Nagra de vervanger zou worden van SECA, en SECA zou worden uitgefaseerd, houdt alles op.

 

Echter IRDETO wordt op dit moment ook nog steeds ondersteund, dus zo'n vaart zal het niet gaan lopen.

 

Daarnaast heeft CanaalDigitaal de laatste tijd steeds aanbiedingen, die overstappen op nieuwe technologie ondersteunen, zoals bijvoorbeeld MPEG-4 ontvangers voor een habbekrats.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij sinds vandaag het volgende:

Ik heb beneden een VU+ met een oranje CD kaart. Gebruikt hier CCcam 2.2.1. (server) Boven heb ik een DM600PVR met Cccam 2.2.1 (client) en nog een verdieping hoger een identieke DM600PVR met Cccam 2.1.4. (client).

 

Nu is sinds vandaag de DM600PVR met de softcam 2.2.1 er mee gestopt frown. Geen beeld op RTL4, RTL5, RTL7..... Wel SBS6 zag ik. Heb vanalles geprobeerd. Vreemd is dat de DM600PVR op de bovenste verdieping met de oude CCcam 2.1.4 het nog wel doet. Wat is hier mis? Hoe moet ik dit oplossen?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien helpt >dit< je op weg?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik inderdaad gevonden, maar waar vind ik die replace.list? Staat die op alle boxen? Zo ja welke moet ik aanpassen?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het een en ander gevonden. Maar moet de "replace.list" alleen op de server, of moet hij op de clients?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FrankieV
Bij mij sinds vandaag het volgende:
Ik heb beneden een VU+ met een oranje CD kaart. Gebruikt hier CCcam 2.2.1. (server) Boven heb ik een DM600PVR met Cccam 2.2.1 (client) en nog een verdieping hoger een identieke DM600PVR met Cccam 2.1.4. (client).

Nu is sinds vandaag de DM600PVR met de softcam 2.2.1 er mee gestopt frown. Geen beeld op RTL4, RTL5, RTL7..... Wel SBS6 zag ik. Heb vanalles geprobeerd. Vreemd is dat de DM600PVR op de bovenste verdieping met de oude CCcam 2.1.4 het nog wel doet. Wat is hier mis? Hoe moet ik dit oplossen?


Niemand.......? Mijn vrouw is niet blij! whistle .....(ik trouwens ook niet)

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht denkt Cccam dat er een lokale sleutel past op 1 van de coderingen. Als je geen emu sleutels deelt, dan werken boxen zonder lokale sleutels 'gewoon'. Maak maar eens overal de /var/keys leeg. whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...