Ga naar inhoud


geen beeld op RTL4


Charly

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: 1664
Maak maar eens overal de /var/keys leeg. whistle


Heb gisteren met CuteFTP in de /var/keys gekeken op beide dreamboxen. (om de replace.list te zoeken) smile Deze waren beide leeg dacht ik. Zal vanavond nog eens kijken.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij lag het dus toch aan de settingslijst in dm600.

Ik heb de satellites.xml van de box die nog wel goed was gekopieerd naar de box die geen beeld meer gaf. Walla, weer beeld...?

 

Wat ik hiermee precies gedaan heb weet ik niet, maar misschien kan iemand dit uitleggen?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem heb ik nu ook, ook met UCAS. Dit probleem wordt veroorzaakt door Canal Digitaal begrijp ik?

 

Ook is het zo dat de andere zenders ned 1,2 en 3, sbs6, net5 etc. het gewoon wel doen maar zodra ik naar een rtl zender ga krijg ik de melding dat het een gecodeerd signaal is en freezed het beeld. Als ik daarna naar bijv. ned 1 ga doet die het ook niet meer en moet ik de receiver (Echostar pvr-5020) uit- en weer aanzetten.

 

Wat gaat hier precies mis en wat moet er gedaan of veranderd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een 10 jaar oude Philips 5816 in de kast staan die ik sinds 2004 niet meer gebruikte, deze aangesloten en weer beeld op de commerciele zenders! Enkel kan ik de software die in 2007 is vrijgegeven er niet meer inzetten via BVN, heb het geprobeerd maar schijnt niet meer beschikbaar te zijn. Maargoed voor nu ben ik weer even geholpen en kan ik rustig aandoen met de aanschaf van een nieuwe ontvanger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

ik wil me even aansluiten bi dit probleem. Ook ik ondervind sinds gisteren problemen met alle commercielen. Heb voor 30 sec beeld en dan Freeze, dan ook op NED zowel SD en Hd nix meer.

Heb een Topf 7700HDPVR/Enigma met Oscam/Smargo, Oscam Versie 4886. Weet iemand een oplossing?

 

Groet

Daf_driver

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...