Pestvogel Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Hallo, De Bluetooth handsfree telefoon in mijn auto (Toyota Prius) werkt op zich uitstekend maar ik krijg geen toegang tot het telefoonboek van de GSM.Na lang zoeken ( door gebrek aan kennis) denk ik dat dat komt omdat de PBAP ( Phone Book Access Profile) niet ondersteunt wordt door de GSM. Omdat ik die functie toch wel graag wil hebben, overweeg ik een ander GSMmetje te kopen.In de specificaties wordt wel de gebruikte Bluetooth versie (v2.1+EDR) vermeld, maar nergens is iets over de ondersteunde profielen te vinden.Kan iemand mij van advies dienen ? BVD. Groeten.
winwiz Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ik weet dat mijn iPhone het wel ondersteunt. Tomtom maakt er ook gebruik van en dat gaat prima, mijn telefoon boek wordt keurig naar de Tomtom over gezet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Pestvogel Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 Bedankt Winwiz, Inmiddels ben ik er via de Toyota site achter gekomen welke GSM's wel en niet de beruchte PBAP ondersteunen en inderdaad mijn huidige GSM dus niet. Inmiddels een andere GSM besteld (Nokia C5 classic) welke het volgens de specificaties en Toyota moet kunnen. Nogmaals bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen