joop001 Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Hallo allemaal, Eerder al eens gedaan maar kan niet meer achterhalen hoe en waar CCcam 2.2.1 mipsel ipk in E2 te plaatsen (RC12) andere methode om CCcam te plaatsen lukt nl niet en van deze methode weet ik dat het lukt uit ervaring. Bedankt voor reactie Groeten Joop
D_liver Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Gewoon in de root van de box dus niet in een "map". Dan Menu - software beheer - installeer lokale extensies - interne flash. 2x op OK en dan installeren 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
joop001 Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 @dliver, Bedankt voor je reactie. Goede pasen Joop
MR_B Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Gewoon in de root van de box dus niet in een "map". Dan Menu - software beheer - installeer lokale extensies - interne flash. 2x op OK en dan installeren Krijg de melding dat die is geinstalleerd met 0 fouten, doe een complete herstart en toch is die niet te vinden in het SOFTCAM menu. Ik gebruik PLI2.0 Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
VluggeW Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Hallo, Kun je mij zeggen hoe je Pli 2.0 erin hebt gekregen want volgens mij maakt Pli geen images voor de Azbox.Volgens mij is ik weet wel zeker van niet. Greetz
blaatlaat Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 PLi maakt geen images voor de azbox en gaat dit ook niet doen. Dit kan je vinden in het pli forum. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen