Gast vincere Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Hallo jongens ik heb toch hog een vraag betreffende de CCCcam 2.1.1 als ik de cccam gedownload hebt bij de open PLI beta . Hoef ik daar bij sofcams niets meer te downloaden? Want als ik dan bij extentions de cccam info v 1.3 heb gedownload en ik wil even later de cccam daar activeren staat er bij restart achter-------> geen ,, -------> cccam. En ik druk op ccccam restart dan staat er maar 2 seconden Please wait restart cccam . En volgens mij moet hij als die melding gegeven is af gaan tellen van 10 tot 0. Volgens mij activeerd hij de cccam niet , want ik heb alleen maar beeld op de SD zenders , en niet op de HD zenders. Wat doe ik verkeerd wie weet wat ik fout heb gedaan? PS gisterenavond toen ik naar bed ging de canaaldigitaal kaart geactiveerd en hij heeft de hele nacht op SBS6 gestaan. En als ik dan bij de info kijk van cccam dan staat er onder dat het een onbekendekaart is. gr vincere.
unique Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 heb je hem wel met de contacten naar beneden in je ontvanger geplaatst? welke gegevens krijg je als je de VU mbv je pc benaderd dmv: http://IP-adress:16001/entitlements Heb je wel een HD abonnement?
Gast vincere Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 heb je hem wel met de contacten naar beneden in je ontvanger geplaatst? ------------------------------------------------------- Ja met de chip naar beneden. ------------------------------------------------------ Heb je wel een HD abonnement? ---------------------------------------------------- Ja natuurlijk ik schrijf toch ook dat ik mij kanaal digitaal kaart gisteravond heb geactiveerd ,en dat hij de hele nacht op SBS 6 gestaan heeft . gr vincere.
Alventali Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Citaat: Volgens mij activeerd hij de cccam niet , want ik heb alleen maar beeld op de SD zenders , en niet op de HD zenders Als CCcam niet goed zou zijn zou je ook op de SD kanalen geen beeld hebben. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast vincere Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Als CCcam niet goed zou zijn zou je ook op de SD kanalen geen beeld hebben. ------------------------------------------------------- Ja dat klopt sorry voor die tekst in het bovenstaande. Maar weet iemand misschien een oplossing. gr Vincere
DeBeek Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 CCcam 2.1.1 ?? We zitten al op 2.2.1.. Dacht dat die oudfe geen update en activatie meer doorgaven..
Tonskidutch Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 een mysterie! de helpdesk bellen van canaldigitaal, of dat HD-pakket wel correct is ingesteld bij hen. ciao Second Life Mungo Parker
Gast vincere Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 We zitten al op 2.2.1.. ------------------------------------------------------ Ja die bedoelde ik ook sorry verkeerd opgeschreven. gr. vincere.
Tonskidutch Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 wil vooral niet ontmoedigen, maar is het al eens in je opgekomen dat die provider mensen je HD-pakket niet correct hebben opgenomen en verwerkt DUS de activering OF her activering van de HD zenders op 23.5 niet geven laat staan dat je de activering op je abo-kaart zelf verkeerd / niet juist hebt gedaan? vandaar dat navragen bij een helpdesk medewerker direct licht in de duisternis brengt. bel, ik krijg ook na meerdere dagen de HD zenders niet open receiver type nooit vermelden. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ook zonder HD-abonnement gaan Nederland 1, 2 & 3 open: die werken met elke geregistreerde kaart, zelfs zonder abonnement. Als die niet open gaan, ligt dat dus niet aan het niet-geactiveerd zijn van het HD-pakket door CD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen