Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Hallo<P>ik heb nog een oude pace staan en nu wil graag weten of ik daar een goldkaart in kan doen of moet ik een ander type kaart gebruiken de originele kaart kon ik wel aanpassen met een crd file op 6MHZ moet je de goldkaart dan ook op 6MHZ proggenof gewoon op 3,5 mhz<BR>heb die kit van d**k maar krijg het niet voor mekaar gebruik chipcat
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Werkt perfect met goldcard hier<BR>zo heb je ook nog wat aan z'n pace <P>files hiervoor zijn op het net te vinden<BR>of die werken weet ik niet maar neem aan <BR>van wel. En ga nu niet allemaal mij een PM<BR>sturen van wil je mij die file wel mailen enz.. gewoon zoeken op het net <P>vraag me alleen af of ik ook andere irdeto <BR>zenders kan toevoegen ?
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Hoi,<P>ik heb die files maar ik weet niet met welk programma ik ze er op moet zetten<BR>weet iemand het??<BR>heb zelf chipcat<BR>en picprog en cardmaster<BR>maar met cardmaster kan ik de goldkaart niet op 3,5MHz schrijven
Aanbevolen berichten