Turelure Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ik ben opzoek naar drivers voor de PLI die een normaal logitec wired USB keyboard en muis aankunnen. (dus niet de originele dreambox keyboard). Reden is dat ik de muisfunctie op het dreamboxkeyboard niet zo handig vind. En met de QT browser is het toch leuk surfen op de TV, voor basis dingen. Thanks
Turelure Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Op mijn andere box, met opendreambox 1.6 lijkt dat automatisch te werken. Maar ik hou het toch liever bij mijn PLI. Niemand echt geen idee hoe ik een "normaal" toetsenbord en muis kan aansluiten?
Littlesat Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Gewoon de USB serial driver installeren.... Maar wat wil je er eigenlijk mee? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Turelure Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Ik wil er gewoon mijn QT web browser mee kunnen bedienen... met mijn keyboard en muis.... is nogal lastig met remote, of zelf met het dreambox keyboard. Ben niet zeker of je ook flash plugin kan gebruiken op de dream ? Waar vind ik die serial usb driver ???
Littlesat Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ik internet gewoon via mijn PC of Laptop.... internet via de dreambox zal nooit een hit worden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen