Gast Duolist Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Met de drivers van vandaag hebben DVD's met LPCM eindelijk ook geluid!
Zuppelan Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ik heb een paar van dat soort DVD's, dus ... super!
Kabeltje Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ahhh, kan ik eindelijk mijn oude vakantie filmpjes met geluid afspelen . Bedankt PLI-team .
Moderator wiz Geplaatst: 25 april 2011 Moderator Geplaatst: 25 april 2011 euh, u kunt de leverancier bedanken, die maken de drivers. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Edgario Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ze hebben de drivers ook in de officiële (5.8) image verwerkt. Version 5.8 Image This Release Includes: Open Embedded - Update E2 and Plugins - Update OE tree - Fix Fancontrol plugin problem - Reduce booting time(about 15 percent). - Enhance overall NAND performance. - For other details, please take a loot at git log. Duo/Solo Driver update 20110425 - Fix LPCM Sound problem in vob and media playback - Fix EOS detection problem in media playback - Fix some CI modules recognition problem - Reduce booting time(Needs a image update) - Change SRC_URI of driver Wat de andere zaken zijn zullen we wel merken, of niet... Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Tonskidutch Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 vergeet niet die update van vandaag! 20110426 - Fix timeshift problem van de fabrikant die van 25 zitten natuurlijk ook verwerkt in die van 26!!! ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ik ben alleen wel benieuwd welk timeshift probleem er opgelost zou moeten zijn. Ik heb van zo'n probleem in ieder geval nooit iets van gemerkt.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Misschien een timeshift probleem die geïntroduceerd was in de drivers van de 25e?
basix Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Ik ben alleszins blij met deze update. Terug wat betere support voor avi besanden die eerder niet zo vlot speelden.
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 duolist en pedro newbie, kan ik niet zeggen (heb er geen last van gehad net zo min als - Fix some CI modules recognition problem heb geen CI herkenningsfouten maar origineel werkt de Vu wel met CI modules dus er zal wel een melding gemaakt zijn door iemand dat er een timeshift probleem WAS. loopt alleszins prima allemaal ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Van alle verbeteringen of fixes is er voor mij maar 1 relevant/interessant en dat is dat de LPCM geluidsporen nu wel afspelen en inderdaad, het is zo! Eindelijk wat DVD-images draaien met alleen LPCM geluid.
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 dus we dansen op de tafel en weten er worden oplossingen aangeboden door VU punt kom. ofschoon ik niet zo erg mediaplayer bezig ben kan ik me heel goed voorstellen dat men dan danst. ciao Second Life Mungo Parker
Gast SatMann Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch dus we dansen op de tafel en weten er worden oplossingen aangeboden door VU punt kom. ofschoon ik niet zo erg mediaplayer bezig ben kan ik me heel goed voorstellen dat men dan danst. ciao Ik kan mij bij u dans iets voorstellen toch wel goed om te weten dat vu nog steeds doordoet. de eerste berichten hier en op andere forums over de vu waren: de zoveelste eendagsvlieg die geen jaar stand zal leven. wel we doen al lekker door. ik ben benieuwd wat de nieuwe triple aankan
Toppert Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Hallo Er staan weer nieuwe drivers voor de duo en solo op de site van vuplus Drivers van 29/4 Maar waar kan ik nu lezen wat deze drivers toevoegen of verbeteren? Groetjes VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Gast Duolist Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: Toppert Maar waar kan ik nu lezen wat deze drivers toevoegen of verbeteren? Hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen