RVP Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Citaat: Philips DSR 2221 Update-instructies voor het opnieuw inladen van de zenderlijst op de Philips DSR 2221 * Stap 1 - Druk op de MENU-toets van de afstandsbediening. * Stap 2 - Selecteer optie 5 Kanalen installeren. * Stap 3 - Selecteer vervolgens optie 6 Snel kanalen installeren. * Stap 4 - De ontvanger geeft nu de melding Complete lijst van kanalen kan gewijzigd worden. Druk op de OK-toets van de afstandsbediening. * Stap 5 - Druk op de OK-toets om het inladen van kanalen te starten. * Stap 6 - Als de ontvanger klaar is met het inladen van de zenders, ziet u de nieuwe zenderlijst op het scherm. Kies een zender en druk op OK. Bovenstaande oplossing werkt niet. Ik probeer na maanden dat die Philips in de kast lag hem weer te laten werken na de transponder verhuizing van de diverse NL zenders. SBS en de PO werken wel. Hoe krijg ik weer beeld op de RTL4, 5 enz.... ?
RVP Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Laat maar, er is 1 uitgang stuk van de LNB. Andere uitgang gepakt en beeld.
Gerard 76 Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Mooi dat je er gauw achterkomt. Anders loop je dagen te zoeken..
RVP Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Ik heb toch nog wel even lopen zoeken hoor, maar het is niet erg om buiten te zijn met dit weertje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen