Ga naar inhoud


Zenderlijsten 250S


esreverse

Aanbevolen berichten

Hoi, ik probeer nieuwe kanalen te zoeken (Film1 etc) en heb de juiste transponder toegevoegd maar kan niet de juiste zenders vinden. Ik heb dat nog eens gehad en toen moest ik iets aanpassen/weggooien waardoor het wel ging maar wat dat was weet ik niet meer. Er zit Enigma op en misschien kan iemand een kopietje trekken met DreamboxEdit

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben sprakeloos.... Dit riekt naar koppelverkoop. Ik heb geen HD pakket, dus ook niet nodig maar moet nu wel een HD ontvanger kopen om deze zenders te kunnen blijven ontvangen?

 

In elk geval bedankt voor deze uitleg. Nu snap ik tenminste waarom er niks te vinden valt.

 

Iemand een ipbox 250s kopen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je wel een HD TV hebben en dan wordt het allemaal wat prijzig voor op een kinderkamer. De 70cm Philips Matchline doet het eigenlijk nog prima. CD houdt je wel bezig met kopen op die manier.

 

Ik heb overigens al 2 ip9000 boxen en die doen het verder prima.Ik denk dat ik mijn Asrock ION330 met XBMC maar eens moet gaan uitbreiden met een dubbele dvb-s2 tuner. Tijd voor een nieuw projectje;-)

 

Heb iets gelezen dat je dan ook Live TV en PVR functie kunt gebruiken. Dan 1 van de ip9000 boxen naar de kinderkamer.

 

Iemand ervaring met een goede dvb-s2 tuner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...