Ga naar inhoud


Af en toe witte streep flitst door beeld RTL5HD


FrankieV

Aanbevolen berichten

Wie heeft hier ook last van? Op RTL5-HD flitst er regelmatig 1 enkele horizontale dunne witte streep door het beeld. Dan weer net boven het midden, dan weer wat meer naar onderen. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de TV lag, maar op RTL5-SD heb ik nergens last van. Ook niet op de overige HD zenders. Allen op RTL5-HD. Ook op een opname trouwens.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook. IS al minstens een week zo volgens mij.

Dacht dat het aan mijn installatie lag, hoewel het alleen op RTL5HD is...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit op het andere forum waar hun komen vandaag gelezen.

 

Citaat:
Is in onderzoek bij RTL sinds enige tijd. Op dit moment weten wij niet wanneer de oorzaak weggenomen is.

 

Met vriendelijke groet,

 

WebCare CanalDigitaal

__________________

Forumberichten van de gebruikers "CanalDigitaal", "CanalDigitaal Webcare" en "CanalDigitaalSatelliet" met het CanalDigitaal-logo als avatar zijn afkomstig van CanalDigitaal.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En CanalDigitaal gaat maar door met veranderen en experimenteren van de aangeleverde signalen totdat er weer een aantal mensen zijn die de handdoek in de ring gooien en een alternatief kiezen als ze die mogelijkheid hebben. Alleen de diehards blijven over. Dat zijn de mensen die (tijdelijk) in het buitenland wonen, schippers en (gepensioneerde) vakantiegangers die regelmatig naar het buitenland gaan. Zij krijgen de ellende telkens weer over zich heen gestort. Mensen die van satelliet-tv hun hobby van maken, kan het niet deren. Zij zijn handig genoeg om de problemen telkens weer de baas te kunnen en het geeft hun zelfs een kick als het probleem weer is opgelost.

Dit is de Endless Story hoe CanalDigitaal haar klanten kwijt raakt.

Ga zo door CanalDigitaal!

 

Heeft U al eens problemen gehad om bijv. ZDF of das Erste te ontvangen? Nee, dat gaat altijd probleemloos maar met CanalDigitaal is er altijd wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Leuk, dat je dat aanhaalt.

Mijn Nokia Mediamaster 9500 schakelt zichzelf uit, wanneer ik afstem op Das Erste!

 

Pro7 is een paar jaar geleden verhuisd, omdat de DECT telefoons uitgerekend met de ZF-Frequentie van hun Transponderfrequentie voor beeldstoringen zorgde.

 

HD-TV via satelliet in Duitsland voor de Privatsender is een flop, door het toepassen van CI+ technologie.

 

De klanten van PTT-IPTV kunnen koffie gaan zetten, wanneer ze van kanaal willen veranderen.

 

En zo is het altijd wat.

 

 

Maar je moet met deze klachten niet bij Canaaldigitaal zijn, maar bij de jongens met hun WAN payservers, die dit soort maatregelen nodig maken, en bij sommige ontvangerfabrikanten, die niet compatibile software in hun ontvanger stoppen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...