Gast visje111 Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Beste forum lezers, Mogelijk hebben jullie een suggestie. In de reviews van deze nieuwe Clarke-Tech 3100 HD (ik heb hem nu ruim een week, doet het prima)staat dat je drie uitzendingen tegelijk kan opnemen en een vierde kan kijken, mits het van één satelliet komt. Ik ben alle mogelijkheden van deze receiver aan het uitproberen, dus wilde dit ook doen. Nu nam ik gister een programma op van Veronica (HD, van Astra 3). Ik probeerde naar een ander programma te kijken. Op de zenderlijst zie ik dan verschillende zenders in wit, en sommige een beetje grijs. De witte zenders (waaronder RTL 7) kon ik ook zien. De grijze (waaronder Ned 1) niet. Terwijl het alle zenders op Astra 3 waren. Dat heb ik nog specifiek gecontroleerd. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Hebben anderen dezelfde ervaring? Is dit alleen het geval voor deze CT 3100HD of ook bij andere receivers? Alvast dank voor jullie antwoord.
frododehobbit Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Het is waarschijnlijk binnen dezelfde transponder en niet binnen dezelfde satelliet. Of is het een twintuner?
satencom Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Heb je de ontvanger voorzien van twee antennekabels of met 1 kabel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 dit betreft een singel tuner. Je kunt dan (wellicht) wel 4 zenders opnemen MITS ze in dezelfde transponder zitten....
Gast visje111 Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Het is een single tuner. Ik denk dat jullie gelijk hebben: het is niet per satelliet maar per transponder! Dank voor jullie antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen