Ga naar inhoud


AAF MediaCenter Spring UFS 910 Flash en USB


Ghanssie

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Beste G,

 

helaas had ik niet gezien dat er emu plugins zijn en emu-swap plugins. Vandaar steeds de fout bij het installeren van Oscam.

 

Deze Oscam_swap versie met configs heb ik op mijn tweede UFS-910 systeem inmiddels geinstalleerd.

 

Helaas viel de plugin Oscam versie 4736 steeds stil na een paar minuten.

 

Uiteindelijk de naam oscam versie 4736_swap en in start bestand verandert in oscam.

 

Er vervolgens de laatste nieuwe Oscam versie 5469 er overheen gekopieerd. En nu werkt het probleemloos.

 

Kennelijk werkt de combinatie oscam_4736_swap niet goed met SECA3 kaart en de Smargo lezers.

 

Misschien goed om te weten.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik het ook opgelost. Door de naam te veranderen naar oscam en dit aan te passen in het start bestand. Bij mij werkt het nu ook probleemloos. Ik begrijp alleen niet dat niet meer mensen hier problemen mee hebben gehad, en ik heb de oplossing oplossing nergens kunnen vinden. In ieder geval nu geen problemen meer met het updaten van de oscam versie ook.

1 X VU+solo2

2 X Kathrein UFS 910

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste T,

 

het schijnt ook op te lossen te zijn als je au = 0 instelt.

 

Maar dat heb ik niet meer kunnen proberen. Alles draait nu gewoon op de basis oscam (laatste versie 5469).

 

Als je het eenmaal weet is het erg eenvoudig, maar met alle gepruts duurt het toch lang voordat je erachter bent wat de oorzaak is.

 

Het enige probleem is nu nog BBC HD en BBC One HD. Maar dat geldt ook voor de andere versies. Maar dat ligt aan de tuner module en die is in de flash Read-only.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...