Ga naar inhoud

PopCornHour C200 wel of geen .srt ondersteuning??

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Goedendag,

Ik weet niet of ik aan Alzheimer light lijdt???Maar volgens mij deed de PopCornHour altijd .srt ondersteunen??

Of heb ik het gigantisch mis??

In ieder geval krijg ik het niet (meer) werkend??

de .srt files zijn exact gelijk aan de benaming van de desbetreffende film(dat wist ik nog wel)

Kan iemand dit aub bevestigen of ontkrachten...(is er een oplossing evt voor???)

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

Absoluut JA

Geen idee waarom het niet zou werken bij jou, maar hij ondersteunt het zonder meer

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Ok bedankt...

Moet ik toch mijn instellingen maar eens opnieuw gaan instellen..

Ga maar eens terug naar fabrieks instellingen en probeer het nog maals.

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

zeker een ja,

hier ook alles perfect met .srt

doe eens zo'n .SRT open met notpad++ en kijk of die wel goed is, ik heb soms ook eentje die totaal door elkaar geschud werd en dus corrupt.

ook opletten met de lengte van filenamen, ik ondervond problemen met dingen als : dit_is_nu_wel_een_heel_mooi_film_ongeloofelijk_maar_waar.avi en .srt

wink

Geplaatst:

Dezelfde bestandsnaamaanhouden als de originele file en het zou goed moeten zijn. De C200 ondersteund gewoon .SRT bestanden.

Maar ik heb het ook wel eens gehad dat de .SRT file opgeslagen is in "unicode" formaat i.p.v. "ANSI" formaat. "Unicode" .srt files worden niet opgepikt door NMT's. Om dit simpel te controleren, de .srt file met notepad openen en vervolgens "opslaan als" selecteren. In het dialoog kijken of "ANSI" geselecteerd staat en niet UTF of Unicode.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Ik heb mijn PH even terug gezet naar fabrieks instellingen..en daarna jullie adviezen nagelopen...

Inmiddels doen de ondertitelingen het ook weer smile

Wel was er inderdaad bij sommige een klein verschil in de benaming...voorbeeld beste_film_ooit(2010).avi en de ondertiteling beste_film_ooit.srt dus zonder de (2010)

Maar goed ik ben weer blij..

Dus allemaal bedankt.

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

Ja je moet ze wel exact gelijk maken......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

idd zoals ik zei, de beide files MOETEN identiek geschreven zijn.

beste is altijd gewoon effen de naam van de film kopiëren en plakken voor de .srt, dan ben je zeker :D

maar goed, opgelost staat netjes en je kan weer lekker kijken.. wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen